اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کامران در گفت‌و‌گو با فارس:

حضور مردم در صحنه‌ها آرایش فکری دشمن را به هم می‌ریزد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور اعتقادی خود در تمامی صحنه‌ها آرایش فکری دشمنان را علیه نظام به هم می‌ریزد و این حضور یک گیجی را به دشمن دست می‌دهد.

حضور مردم در صحنه‌ها آرایش فکری دشمن را به هم می‌ریزد
حسن کامران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی مردمی جریان‌شناس و دشمن‌شناس هستند، اظهار داشت: ملت ایران در زمان‌های خطر با موقعیت‌شناسی، بصیرت و آگاهی خود نسبت به مسائل جامعه وارد صحنه می‌شوند.
وی به حماسه مردم در 9 دی برای دفاع از شعائر و ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: در جریان فتنه 88 نیز فتنه‌گران به صورت اصولی پیاده نظام دشمن بوده‌اند و آمریکا‌یی‌ها و صهیونیست‌ها نیز این موضوع را در اظهارات و آثار خود ثابت کردند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم مبارز و انقلابی ایران نیز همچون اعزام به جبهه برای مقابله با افراد بر‌انداز نظام وارد صحنه شدند و با خود‌باوری یک انقلاب جدیدی را در کشور به وجود آوردند.
وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران با حضور خود در حماسه 9 دی در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های فتنه‌گران در جریان وقایع پس از انتخابات 88 ایستادگی کردند، اضافه کرد: دشمنان ایران احمق و تحریم‌های دشمن نیز احمقانه است و اقدامات احمقانه دشمن در فتنه 88 با حضور خود‌جوش مردم مبارز و انقلابی در حماسه 9 دی خنثی شد.
کامران با اشاره به اینکه دشمن همیشه برای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران در کمین نشسته است، تاکید کرد: دشمن همیشه به دنبال اجرای اهداف از پیش تعیین شده خود علیه نظام بوده اما تحلیل‌ها و تصورات دشمن همانند سرابی بیش نبوده است.
وی با بیان اینکه دشمن در انتخابات آینده نیز این تحلیل‌های واهی را دنبال می‌کنند، ادامه داد: مردم ایران حضور خود را در انتخابات یک فریضه و جریان دینی می‌دانند و به صورت قطعی مردم آینده نیز حضور چشمگیر خود را در انتخابات به تمام دنیا و به ویژه به دشمنان ایران نشان می‌دهند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به عدم پیش‌بینی دشمن نسبت به حضور چشمگیر مردم در صحنه‌های مختلف علیه افکار آنها اشاره کرد و بیان داشت: مردم با حضور اعتقادی خود در تمامی صحنه‌ها آرایش فکری دشمنان را علیه نظام به هم می‌ریزد و این حضور یک گیجی را به دشمن دست می‌دهد.
وی با بیان اینکه آسیب‌پذیری دشمنان نظام در این زمینه به صورت کامل واضح و روشن است، گفت: تخریب جمهوری اسلامی ایران مورد هدف افکار، اندیشه‌ها و اقدامات دشمن قرار دارد اما حضور خود‌جوش مردم تمامی پوچ و واهی بودن تصورات و اقدامات دشمنان را علیه نظام اثبات می‌کند.
کامران با اشاره به اینکه مردم دنیا و جهان اسلام نیز به این موضوع واقف هستند که حقانیت انقلاب اسلامی توسط ملت ایران اثبات شده است، اظهار داشت: امروز موج عدالت‌خواهی در تمام دنیا اشاعه پیدا کرده و عدالت‌خواهی سبب گیجی دشمنان ایران و اسلام شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول