اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج عنوان کرد

افزایش فضای سبز یاسوج با احداث پارک کوی شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج با قدردانی از حمایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای گسترش فضای سبز مرکز این استان اظهار داشت: پارک کوی شهرداری جوابگوی نیاز تفریحی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در فصول مختلف سال به خصوص تابستان است.

افزایش فضای سبز یاسوج با احداث پارک کوی شهرداری
قباد نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: شهر یاسوج چند سالی است که مسیر گردشگری مردم بسیاری از نقاط کشور قرار گرفته و اکنون در منطقه جنوب و جنوب غربی کشور یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای گردشگری منطقه جنوبی کشور به حساب می‌آید. 
وی گفت: هم‌اکنون همه مسئولان استانی به این نکته واقف هستند که اگر برای زیرساخت‌های گردشگری این شهر تمهیدی اندیشیده نشود، در آینده نزدیک مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر مرکز استان خواهد شد.
شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود چنین مشکلاتی همه دستگاه‌های اجرایی به نوعی در راستای تسهیل امور مربوط به گردشگری در این شهر خود را مسئول و موظف به چاره‌اندیشی می‌دانند.
نگین‌تاجی از توجه قابل وصف مسئولان عالی استانی در این زمینه سخن به میان آورد و گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سابقه‌ای که در خدمات‌رسانی شهری در قالب نهاد شهرداری داشته درک بالایی از این موضوع دارد و اکنون بیشتر مشکلات ما در این زمینه با کمک‌های بی‌شائبه وی در حال برطرف شدن است.
شهردار یاسوج در ادامه به ساخت پارک کوی شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت پارک کوی شهرداری واقع در نزدیکی تپه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به وسعت دو هکتار با تخریب ساختمان‌های فرسوده آن شروع و ظرف 20 روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
شهردار یاسوج پارک کوی شهرداری را از طرح‌های مهم در دست ساخت این نهاد خدمات‌رسان عنوان کرد و گفت: این پارک با کمک و تعامل مسئولان اجرایی این استان به خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وسعت دو هکتار هم‌اکنون کار تخلیه و تخریب ساختمان‌های مجاور و درون این طرح در حال اجرا بوده که ظرف 20 روز آینده با اتمام کار تخریب، عملیات اجرایی پارک آغاز خواهد شد.
نگین‌تاجی بیان داشت: این پارک با وسعت 2 هزار مترمربع شامل فضاهای ورزشی، تفریحی بوده و در قسمتی از آن نیز مسجد احداث خواهد شد.
وی گفت: با احداث این پارک سرانه فضای سبز در شهر یاسوج نیاز طیف گسترده‌ای از شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی به تفریح در فصول مختلف سال به ویژه در فصل تابستان برآورده می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول