اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

روند اجرای خط 2 قطار شهری مشهد با رفع معارضات سرعت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: خط دو قطار شهری مشهد با همکاری مثبت و سازنده شهرداری و پیمانکار درجهت رفع موانع و معارضات موجود، روند رو به پیشرفتی را در پیش گرفته است.

روند اجرای خط 2 قطار شهری مشهد با رفع معارضات سرعت می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محمد پژمان در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از خط دو قطارشهری افزود: در راستای رفع مزاحمت‌های ترافیکی برای شهروندان باید کار ساخت ایستگاه‌های خط دو تسریع پیدا کند تا شرایط سخت عبور و مرور برای شهروندان تسریع شود.
وی ادامه داد: در راستای تسریع در انجام امور خط دو عملیات اجرایی همه ایستگاه‌ها به صورت هم عرض آغاز شده که سبب بروز مشکلات زیادی در عبور و مرور شهروندان شده است.
پژمان خاطر نشان کرد: پیمانکار خط دو باید ضرورت سرعت بخشیدن به امور اجرایی ساخت ایستگاه‌ها برای پیمانکاران تفهیم کنند تا مراحل اجرایی ساخت ایستگاه ها سرعت مطلوب پیدا کند.
شهردار مشهد تصریح کرد: تا پایان امسال تغییر و تحولات در ساخت خط دو قطار شهری مشهد روند مطلوب و رو به پیشرفتی پیدا می‌کند که این امر ناشی از تشریک مساعی شهرداری و پیمانکار است.
پژمان ادامه داد: با توجه به رفع مسائل مربوط به تملک اراضی و رفع معارضات و نهایی شدن قراردادهای مربوط به خرید واگن، موانع بزرگ پیش روی ساخت این خط برطرف می‌شود.
وی افزود: باید ایستگاه‌های خط دو به سرعت آماده‌سازی شود تا هنگامی که دستگاه‌های تی‌بی‌ام به ایستگاه‌ها می‌رسد پشت ایستگاه‌ها متوقف نشود و سرعت اجرایی این پروژه با کاهش مواجه نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه این جلسه اظهار داشت: هدف از این بازدید رفع نگرانی‌های اعضای شورای اسلامی در خصوص تاخیرات ساخت خط دو قطار شهری است.
عباس شیرمحمدی با اشاره به تجربیات سازنده مشهد در ساخت خط یک قطار شهری تاکید کرد: این تجربیات باید در ساخت خط دو قطار شهری مدنظر قرار گیرد تا مراحل اجرایی و ساخت آن با مشکلات شبیه خط یک برخورد نشود.
وی بیان کرد: ارائه برنامه زمانبندی به روز شده و منابع اجرایی برای انجام آن بسیار ضروری است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول