اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود خبر داد

پیشرفت 60 درصدی تاسیسات فاضلاب شهری در زرین‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی اجرای تاسیسات فاضلاب شهری در زرین‌آباد خبر داد.

پیشرفت 60 درصدی تاسیسات فاضلاب شهری در زرین‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، باقر اکبرپور ظهر امروز در جلسه ستاد جهاد اقتصادی این شهرستان‌ اظهار داشت: نگرش به برنامه‌های ستاد جهاد اقتصادی باید فراتر از برنامه‌های عادی دستگاه‌ها باشد‌. 
وی با تبیین برنامه‌های سال جهاد اقتصادی در شهرستان ایجرود تصریح کرد: عملکرد برخی از دستگاه‌ها در سال جهاد اقتصادی بسیار چشمگیر است‌.
فرماندار ایجرود با اشاره به اجرای تاسیسات فاضلاب شهری خاطرنشان کرد: این طرح با پیشرفت فیزیکی 60 درصد هم‌اکنون در زرین‌آباد در حال اجرا است‌.
وی ادامه داد: در سال‌جاری برای اجرای این طرح بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است‌.
اکبرپور با اشاره به دیگر طرح‌های ستاد جهاد اقتصادی این شهرستان اظهار داشت‌: در بحث آب شرب روستایی نیز کارهای بزرگی صورت گرفته که در تاریخ منطقه بی‌نظیر است‌.
وی افزود‌: اجرا‌، تکمیل و افزایش خدمات آبرسانی در روستاهای چسب‌، یدی بلاغ و ینگی‌کند الماسی‌ و خانقاه از جمله برنامه‌های سال جهاد اقتصادی محسوب می‌شود.
فرماندار ایجرود راه‌اندازی دستگاه بسته‌بندی بهداشتی آب شرب در زرین‌آباد را از دیگر طرح های شهرستان در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی برای انجام پروژه‌های مختلف در شهرستان انجام شده است.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فردی همسو با شاخص‌های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری می‌تواند امید دشمنان را به یاس تبدیل کند.
گفتنی است، در این جلسه دستگاه‌های شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی، ثبت احوال، ثبت اسناد، شبکه دامپزشکی، راه و ترابری، برق، آبفار و آبفای گزارش جامعی از عملکرد اداره مربوطه را ارائه کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول