اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ترجمه یدالله آقاعباسی

کتاب "تماشا در عصر صفویه" در کرمان منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: کتاب "تماشا در عصر صفویه" با موضوع آیین‌ها و اقتدار تشیع و با ترجمه یدالله آقاعباسی توسط حوزه هنری کرمان منتشر می‌شود.

کتاب "تماشا در عصر صفویه" در کرمان منتشر می‌شود
عباس سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از برگزاری کارگاه تخصصی روش‌شناسی روش تحقیق در هنرها با حضور "نادیا ایمانی" خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه در روزهای 14 و 15 دی ماه سال جاری در حوزه هنری کرمان برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه نادیا ایمانی دارای دکترای معماری از دانشگاه تهران است، ابراز داشت: وی تاکنون کارگاه‌های آموزشی بسیاری از جمله "روش تحقیق طراحی پارچه" و "روش تحقیق گروه مرمت" را در دانشگاه هنر تهران برپا کرده است.
سالاری خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند تا پایان وقت اداری 12 دی ماه از طریق تماس با شماره تلفن‌های 2262670 و 2262671 داخلی 115 نام‌نویسی کنند.
وی بیان داشت: نمایشگاهی از آثار دانشجویان دانشگاه سوره در حوزه هنری کرمان دایر شده که شامل 40 پوستر در ابعاد 50 در 70 با موضوع کودک، شخصیت فرهنگی، تجاری، سلف پوستر و تئاتر است.
سالاری عنوان کرد: 29 نفر از دانشجویان دانشگاه رشد سوره کرمان در این نمایشگاه آثار خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند.
وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی حوزه هنری استان کرمان بیان داشت: کارگاه آموزشی تئاتر کودک و نوجوان با حضور دولت‌آبادی در سال جاری در کرمان برگزار شد.
سالاری افزود: نشست پژوهشی صورت‌گر فرش و نمایش فیلم بررسی زندگی و آثار حسن‌‌خان شاهرخی نخبه طراحی فرش ایران در تالار سینمایی دانشکده فنی با همکاری حوزه هنری و دانشگاه استاد تورج ژوله برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: کتاب "تماشا در عصر صفویه" با موضوع آیین‌ها و اقتدار تشیع ترجمه یدالله آقاعباسی توسط حوزه هنری استان کرمان منتشر می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان کرمان تصریح کرد: پژوهش‌هایی با موضوع تاریخچه تعزیه و قدمت نسخه‌های تعزیه در استان کرمان، حادثه 24 آذر و واقعه 24 مهر سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع شهر کرمان به دست مزدوران شاه در دست تهیه است.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول