اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری:

مجریان انتخابات در چهارمحال و بختیاری آموزش می‎بینند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجریان انتخابات در این استان خبر داد.

مجریان انتخابات در چهارمحال و بختیاری آموزش می‎بینند
مجتبی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در استان دوره‌ های آموزشی از جمله آموزش‌ های عمومی، تخصصی، آموزش پیشگیری از وقوع جرائم، ایجاد زمینه مشارکت، ارتقای سطح اطلاعات و مهارت‌های انتخاباتی به مدت ۷۲ ساعت برای مجریان برگزار شد.
وی افزود: این دوره‌های آموزشی با هدف جلب اعتماد و رضایت مردم با رعایت اصول، استفاده از نیروهای انسانی کارآمد، ایجاد فضای رقابتی سالم با مشارکت حداکثری و تلاش برای ایجاد شور نشاط انتخاباتی برگزار شده است. این آزمون‌ها نقش مهمی در مشارکت حداکثری و افزایش مشارکت دارد.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری نوید انتخاباتی سالم و فضای رقابتی پاکی را به مردم این استان نوید داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم امانت‌دار خوبی برای مردم این استان باشیم و انتخاباتی در نهایت سلامت و درستی برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم فراهم شده است، افزود: با هماهنگی و تعاملی که با رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز استان انجام گرفته است و اقدامات و برنامه‌هایی که از این پس تا زمان انتخاب در دستور کار داریم امید می‎رود شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات باشیم.
نوروزی از استقرار 684 شعبه اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از این تعداد شعبه اخذ رأی 229 شعبه به صورت سیار و 450 شعبه نیز به صورت ثابت در سطح این استان مستقر می‎شود.
وی گفت: براساس اعلام وزارت کشور، انتخابات در 10 درصد از شعب اخذ رای به‌صورت 100 درصد مکانیزه انجام و در 90 درصد باقیمانده نیز 10 درصد از امور مکانیزه انجام می‌شود.
نوروزی داوطلبان را ملزم به رعایت قوانین و مقررات انتخابات کرد و گفت: داوطلبان باید اصول و ارزش‌های اسلامی را رعایت و به قوانین و مقررات توجه ویژه‌ای داشته باشند و در طول فعالیت‌های انتخاباتی از تخریب و اتهام زدن به یکدیگر بپرهیزند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری قانون انتخابات در ایران را جامع و کامل دانست و گفت: قانون همه مسایل را در مورد انتخابات، شیوه برگزاری، تخلفات و تمام آنچه مربوط به انتخابات می‌شود، مشخص کرده و راهکارهای مناسبی هم به‌ویژه در این دوره برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی اندیشیده شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول