اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 دی‌ماه

نخستین همایش استانی مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: 14دی‌ماه جاری در همدان نخستین همایش استانی مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

نخستین همایش استانی مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه همدان برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام علی‌اصغر گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: 14دی‌ماه نخستین همایش استانی مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه همدان در محل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران (واقع در حوزه علمیه مرحوم آخوند همدانی) این استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه همایش استانی مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه همدان همایشی دو روزه است، به استانی شدن حوزه‌های علمیه از سال گذشته اشاره کرد و گفت: از سال گذشته در هر استانی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تشکیل شده که بر این اساس، همه حوزه‌های علمیه استان زیر نظر این مرکز مدیریت اداره می‌شود.
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش استانی مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه همدان، انجام کلاس‌های مختلف توجیهی و به روز کردن اطلاعات این قشر است.
وی با بیان اینکه 50  نفر از مدیران حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها و معاونان مختلف آن‌ها در همایش استانی مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه همدان، حضور دارند، خاطرنشان کرد: هر حوزه علمیه سه معاونت تهذیب و تبلیغ، معاونت آموزش و پژوهش و معاونت اداری و مالی دارد که نیازمند خوراک فکری مشخص و مختص به خود هستند.
گرجی اضافه کرد: مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه همدان با حضور در این همایش، نسبت به شرح وظایف و برنامه‌های پیش رو توجیه می‌شوند که در این زمینه کارشناسان و اساتید مرکز مدیریت حوزه علمیه قم که از جمله اساتید برجسته هستند، حضور دارند.
وی با بیان اینکه این همایش در سه بخش برگزار می‌شود، تصریح کرد: در هر سه بخش مدیران مدارس و معاونت بخش مربوطه حوزه‌های علمیه برادران سراسر استان همدان حضور دارند.
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان در پایان خاطرنشان کرد: کلاس‌های توجیهی مدیران و معاونان اداری مالی در 14دی‌ماه صبح، کلاس‌های معاونت‌های تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه بعد از ظهر این روز و کلاس‌های معاونان آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه نیز در روز 15 دی در نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20/چ3000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول