اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنفرانس مدیریت و بازاریابی خدمات عنوان کرد

حضور 250 فعال اقتصادی در کنفرانس مدیریت و بازاریابی قم

خبرگزاری فارس: دبیر کنفرانس مدیریت و بازاریابی خدمات از حضور 250 نفر از تجار، بازرگانان، مسئولان بیمه و مدیران اقتصادی کشور در کنفرانس مدیریت و بازاریابی خدمات در قم خبر داد.

حضور 250 فعال اقتصادی در کنفرانس مدیریت و بازاریابی قم
حسن محمدی مبارز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، آموزش را مقدمه هر نوع فعالیت اقتصادی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه استان قم از جمله استان‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود و بخش عظیمی از مجموعه واحدهای صنفی و‌ تجاری در حوزه خدمات را به خود اختصاص داده است برگزاری سمینارهای آموزشی می‌تواند تأثیر مطلوبی بر روی رفتار مدیریتی، بهره‌وری و کارایی اقتصادی داشته باشد.
وی محورهای این کنفرانس را آینده بازاریابی خدمات،‌ اشتباهات رایج در مدیریت و بازاریابی خدمات، ارتباط با مشتری crm در حوزه خدمات، ‌قیمت‌گذاری در خدمات،‌ بازاریابی خلاف و پارتیزانی در خدمات و مهارت‌های ارتباطی مدیران بخش خدمات عنوان کرد.
دبیر کنفرانس مدیریت و بازاریابی در خدمات به حضور اساتید برجسته ملی در این همایش اشاره و ابراز کرد: احمد روستا، ‌پرویز درگی،‌ ملازاده، ‌آسیاچی، ‌ربانی و علی خوبه از جمله اساتیدی هستند که در این همایش ملی حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این کنفرانس بیان کرد: کنفرانس مدیریت و بازاریابی خدمات، روز پنج‌شنبه 15 دی ماه سال جاری از ساعت هشت صبح تا چهار بعد از ظهر در سالن مجتمع فرهنگی وتوس برگزار می‌شود.
محمدی مبارز با تأکید بر اینکه کنفرانس مدیریت و بازاریابی خدمات به دلیل حضور اساتید برجسته مخاطبان ملی دارد، گفت: مدیران و مسئولان سازمان‌ها،‌ نهادها و ارگان‌های دولتی، ‌مسئولان بخش‌های خدماتی چون بانک‌ها، ‌بیمه‌ها و... حضور دارند.
به گفته وی، ‌مدیران، کارشناسان بازاریابی،‌ روابط عمومی و تبلیغات و‌ سایر علاقه‌مندان به موضوع مدیریت و بازاریابی خدمات از دیگر مخاطبان این کنفرانس هستند که از دیگر استان‌ها در این کنفرانس حضور خواهند یافت.
دبیر کنفرانس مدیریت و بازاریابی خدمات به مزایای برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: شرکت در این کنفرانس فرصتی برای پاسخگویی به مسائل و چالش‌های پیش رو در بازار، ‌فرصتی برای یادگیری آسان از طریق حضور فعال در بحث‌های تخصصی بازاریابی، فرصتی برای یافتن ایده‌های جدید برای کسب و کار و فرصتی برای گفت‌وگو و یادگیری از برترین‌های بازار را برای مخاطبین فراهم می‌کند.
وی بیان کرد: اساتیدی که در این کنفرانس حضور پیدا می‌کنند از جمله اساتید برجسته‌ای هستند که به صورت ملی در اقتصاد کشور مطرح هستند و سابقه‌های درخشانی در کار و تحصیلات دارند.
محمدی مبارز افزود: تألیف و ترجمه کتاب‌های مطرح و مرجع از مدیریت فروش،‌ فروش حضوری با نگرش بازار ایران،‌ بازاریابی و فروش تلفنی،‌ کلینیک محصول، ‌اصول و فنون و هنر مذاکره، ‌چگونگی اداره کسب و کارها در زمان بحران اقتصادی نیز از جمله سوابق علمی این استاد برجسته محسوب می‌شود.
دبیر کنفرانس بزرگ مدیریت و بازاریابی خدمات در پایان خاطر نشان کرد: این کنفرانس در دو سالن جداگانه برگزار و بین مخاطبان بسته‌های علمی و آموزشی توزیع خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند با انتخاب در مبانی مورد علاقه خود حضور یابند.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول