اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

طرح راستی آزمایی اشتغال در استان بوشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر گفت: برای سنجش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه تحقق تعهد و میزان ثبت اشتغال، طرح راستی آزمایی در استان بوشهر آغاز شد.

طرح راستی آزمایی اشتغال در استان بوشهر آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رسول زارعی شنبه شب در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر اظهار داشت: در زمینه اشتغال به دنبال خروجی مطلوب کار هستیم و رسیدن به تعهد خوب است ولی اگر به آن عدد هم نرسیدیم نیاز به دادن آمار اشتباه نیست.
معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر اضافه کرد: کل تعهد اشتغال و میزان ثبت آن در استان بوشهر در سال جاری 28 هزار و 516 نفر بوده که تاکنون 13 هزار و 361 درصد آن معادل 46 درصد محقق شده است.
زارعی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید در اسرع وقت اطلاعات اشتغال ثبت شده در ادارات خود را در سامانه رصد اشتغال ثبت کنند.
وی اضافه کرد: در جلسه‌ای که هفته گذشته در دفتر اقتصاد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد اهداف این آمارگیری برای افراد تشریح و مقرر شد با استفاده از آمارگیران آموزش دیده در این زمینه این طرح در استان بوشهر اجرا شود.
معاون استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه این آمارگیری با همکاری دفتر آمار و اطلاعات وزارت و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام می‌گیرد، اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی متعهد ایجاد اشتغال در استان بوشهر موظف هستند آمار و اطلاعات در زمینه تعهد و میزان ثبت اشتغال و آنچه محقق شده را به آمارگیران اعلام و با آنها همکاری لازم را داشته باشند.
زارعی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های استان ایجاد اشتغال است و مسئولان استان نیز در تلاش برای اجرایی شدن مصوبه 50 درصد اشتغال نیروهای بومی در پرس جنوبی هستند که گامی مهم در افزایش اشتغال نیروهای جویای کار استان بوشهر محسوب می‌شود.
معاون استاندار بوشهر با اشاره به تعامل و همدلی مسئولان بوشهر برای ایجاد اشتغال افزود: با وجود این همدلی امیدواریم زمینه ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف در استان بوشهر فراهم شود.
انتهای پیام/آ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول