اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

اجرای 15 طرح زیرساختی جدید در شهر آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از اجرای 15 طرح زیرساختی جدید در شهر آبپخش خبر داد.

اجرای 15 طرح زیرساختی جدید در شهر آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران و مدیران شهرداری آبپخش اظهار داشت: شهرداری آبپخش آبادانی و توسعه شهر آبپخش را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داده و با تمام توان در راستای دستیابی به این هدف مهم و اساسی تلاش می‌کنیم.
وی با اشاره به مهم‌ترین خواسته‌های مردم از شهرداری افزود: توسعه عمرانی شهر، بهبود اماکن تفریحی و فضای سبز و حفظ، نگهداری و زیباسازی چهره شهر از مطالبات مردم از شهرداری است که با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا به این خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشانیم.
موسوی با بیان اینکه در سال جاری شهرداری اقدامات مهمی در راستای زیباسازی چهره شهر آبپخش انجام داده، ابراز داشت: یکی از معضلاتی که در چهره شهر با آن روبه‌رو هستیم مسئله مصالح و نخاله‌های ساختمانی است که در مراحل متعدد برای شهروندان و عابرین مشکلاتی را به وجود آورده و زمینه‌ مسائل ترافیکی و تصادفات را به وجود آورده است.
شهردار آبپخش در همین راستا تصریح کرد: در نشست‌های مشترک با اعضای هیئت ‌رئیسه شورای اسلامی شهر آبپخش در راستای رفع این مشکل تدابیری اندیشیده‌ایم و امیدواریم در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد رفع این مشکل باشیم.
موسوی خطاب به شهروندان آبپخشی گفت: شهرداری آبپخش پس از اخطار به شهروندانی که مصالح ساختمانی را در سطح معابر شهر انباشته‌اند در صورت عدم توجه و همکاری شهروندان به اخطارات داده شده نسبت به جمع‌آوری و تملک مصالح ساختمانی اقدام خواهیم کرد.
این مسئول عنوان کرد: شهروندان هنگام ساخت و ساز ابنیه با خرید مصالح ساختمانی به صورت روزانه می‌توانند شهرداری را در حفظ و نگهداری از چهره شهر یاری رسانند و از مشکلات بعدی جلوگیری کنند.
شهردار آبپخش با تاکید بر نهادینه ساختن شعار راهبردی "شهر ما، خانه ما"‌ در سال جاری در شهرداری آبپخش متذکر شد: از شهروندان آبپخشی می‌خواهیم به جای انباشته کردن نخاله‌های ساختمانی در حاشیه کوچه‌ها و معابر شهری آنرا به اماکن تخلیه نخاله‌های ساختمانی انتقال دهند تا ضمن رعایت حقوق دیگر شهروندان در زیباسازی چهره شهر نقشی کارآمد و ارزنده ایفا کنند.
موسوی اضافه کرد: زیباسازی چهره شهر باعث طراوت چهره شهر و افزایش نشاط و سرزندگی شهر و شهروندان می‌شود و باید همه دست به دست هم دهیم و برای تحقق این هدف والا تلاش کنیم.
شهردار آبپخش از اجرای 15 طرح زیرساختی جدید در شهر آبپخش خبر داد و اذعان داشت: با اجرای طرح‌های جدید چهره شهر آبپخش زیباتر می‌شود و گام مهمی در توسعه  گردشگری شهر برداشته می‌شود.
 انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول