اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌مجتهد‌شبستری:

ملت ایران توطئه‌های جریان انحرافی را همانند فتنه 88 در نطفه خفه خواهند کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز گفت: ملت ایران به ویژه آذربایجان با غیرت دینی و شجاعت حسینی تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی و جریان انحرافی و مخالفان اسلام ناب و ولایت فقیه را خنثی کرده و در نطفه خفه خواهند کرد.

ملت ایران توطئه‌های جریان انحرافی را همانند فتنه 88 در نطفه خفه خواهند کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) تبریز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع سفرا و مسئولان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اکنون شعارهای 30 ساله انقلاب اسلامی ایران از زبان ملت‌ها شنیده می‌شود و باید حوادث بی‌سابقه و عمیق منطقه و جهان را با هوشیاری رصد و تصمیمات هوشمندانه و حکمت‌آمیز را در این راستا ایفا کرد.
  
حضور مردم و ارزش‌های الهی با اراده مردم حرف نو  ایران است
وی حضور توأمان مردم و ارزش‌های الهی در جامعه و ارزش‌های معنوی و الهی همراه با اراده مردم و نه تحمیل بر مردم را، حرف نو و اساسی جمهوری اسلامی خواند و افزود: جمهوری اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی است به طوری که در سال‌های بعد از انقلاب فتنه‌ها توسط خود مردم خنثی شده است.
  
حماسه نهم دی نه گفتن ایران به سران فتنه و آری گفتن و بیعت مجدد با ولایت است
خطیب جمعه تبریز با اشاره به فتنه‌ سال 78 و 88 که با هدایت و رهبری بیگانگان و به وسیله فریب‌ خوردگان داخلی اجرا شد تصریح کرد: حضور با بصیرت مردم ایران بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشت و به دنیا نشان داد اتکا جمهوری اسلامی ایران به اراده مردم است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه یوم‌الله نهم دی ماه اشاره کرد و افزود: نهم دی روز نه گفتن ایران به سران فتنه و آری گفتن و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت بود.

مردم در نهم دی 88 تیر خلاص بر پیکره فتنه‌گران زدند
وی، تشخیص صفوف دشمنان و محبان انقلاب از هم را دیگر ویژگی این حماسه برشمرد و تصریح کرد: ‌مردم در این روز  تیر خلاص به فتنه‌گران شلیک کردند و نشان دادند دشمن‌شناس هستند.
‌آیت‌الله شبستری بیان داشت: حماسه نهم دی دلبستگی مردم به نظام و ولایت فقیه را نشان داد، چیزی که دشمنان در برنامه خود آن را نشانه رفته بودند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهار داشت: وابستگی مردم به دین و دیانت همچنین عاشورای حسینی از اسباب وقوع این حماسه ارزشمند بود که مردم را به واکنش در مقابل جسارت‌کنندگان به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) واداشت و همین امر نشان داد که ملت ایران دلداده خاندان اهل بیت هستند.
آیت الله شبستری گفت: دشمنان ایران اسلامی از سال‌ها پیش از فتنه 88 درحال برنامه‌ریزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند که در انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای فریب خورده در داخل با آنها همراه شدند.
وی اظهارکرد: دلسوزان کشور به ویژه رهبر معظم انقلاب با سعه صدر و تدبیر حکیمانه بارها سران فتنه را نصیحت کردند ولی آنها همچنان دشمنان را به ایجاد تغییر مطابق میل استکبار در داخل ایران امیدوارتر کردند.
آیت‌الله مجتهدشبستری تاکید کرد: بنابر شواهد موجود سلطنت‌طلبان، ملی‌گرایان، منافقان و شیطان پرستان از حامیان داخلی جریان فتنه و صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی از حامیان خارجی فتنه‌گران بودند. 
 
ملت ایران توطئه جریان انحرافی را همانند جریان فتنه در نطفه خفه خواهند کرد
آیت الله شبستری تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام مقدس اسلامی بدانند مردم قهرمان ایران مخصوصا مردم غیرتمند آذربایجان و تبریز همانطوری که با حضور کم سابقه و خروش خودشان فتنه 88 را خاموش کردند به فضل ‌الهی با همان غیرت دینی و شجاعت حسینی که در مردم وجود داشته بلکه روز به روز بیشتر می‌شود و تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی و جریان انحرافی و مخالفان اسلام ناب و ولایت فقیه را خنثی کرده و در نطفه خفه خواهند کرد.
 
مردم آذربایجان آماده فداکاری مالی و جانی در راه ولایت است
وی تاکید کرد: ملت ایران مخصوصا مردم آذربایجان در دوران دفاع مقدس و در تمام مقاطع تاریخی عملا ثابت کرده است تا آخرین نفس و قطره خون خود از تمامیت این کشور و ولایت فقیه ایستادگی کرده و اکنون در یوم الله نهم دی ماه ضمن تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت آمادگی خودشان را برای فداکاری مالی و جانی در راه اهداف نظام اسلامی، امام و رهبری اعلام می‌کنند.
 
اتکا نظام جمهوری اسلامی ایران به آرای مردم است
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری یکی از مظاهر مردمی بودن انقلاب اسلامی را انتخابات دانست و گفت: بعد از انقلاب انتخابات سالم، مردمی و آزاد در این کشور برقرار و برگزار شد.
وی تصریح کرد: اتکا نظام جمهوری اسلامی به آرای مردم است و یکی از مظاهر اقتدار ملی مسئله انتخابات است.
آیت‌الله شبستری ‌خطاب به مردم گفت: هر چقدر حضور مردم گسترده‌تر باشد در دنیا سربلند هستیم و اگر می‌خواهیم عزیز بمانیم باید با حضور گسترده همه و همه در انتخابات در پیش شرکت کنیم.
خطیب جمعه تبریز گفت: اصل حضور بسیار سرنوشت‌ساز است و آبروی ملی است اما در کنار آن باید حضوری آگاهانه و با بصیرت داشته باشیم.
وی گفت: دشمن تلاش می‌کند مردم در انتخابات شرکت نکنند و انتخاباتی سرد در ایران برگزار شود و زمزمه تحریم انتخابات از سوی برخی ناآگاهان و گروه‌ها به گوش می‌رسد و در مرحله بعدی اگر مردم شرکت کردند حداقل نماینده‌ای به مجلس راه یابد همسو با آنان باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: به کوری چشم دشمنان خارجی و داخلی اکثریت ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و با انتخاب افراد ولایتدار و استکبار ستیز امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهند کرد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول