اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد

اختصاص 100میلیارد ریال اعتبار برای توسعه پروژه‌های IT خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی از اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه پروژه‌های IT استان در چهار سال گذشته خبر داد.

اختصاص 100میلیارد ریال اعتبار برای توسعه پروژه‌های IT خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رضا عبدالملکی اظهار داشت: این میزان اختصا‌ص از محل اعتبارات استانی بوده و سرمایه‌گذاری قابل توجهی نیز توسط بخش خصوصی در این حوزه صورت گرفته است.  
وی اظهار داشت: توسعه خدمات دولت الکترونیک دستاوردهای بسیار خوبی داشته که از آن جمله می‌توان به صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌های دولت، کاهش سفرهای درون شهری و صرفه‌جویی در وقت اشاره کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه تاکنون 12 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز دفاتر ICT روستایی در استان هزینه شده است افزود: استان خراسان رضوی با فعال بودن 866 دفتر ICT روستایی فاصله معناداری با سایر استان‌های کشور در این حوزه دارد و تا پایان بهمن‌ماه امسال نیز 300 دفتر دیگر در استان راه‌اندازی می‌شود.
عبدالملکی همچنین از فعال بودن 342 دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان خبر داد و افزود: از این تعداد 180 دفتر در مشهد مشغول به فعالیت است.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون 114 خدمت از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت به شهروندان ارائه می‌شود که طبق تفاهمنامه امضا شده 210 خدمت دیگر نیز از طریق این دفاتر ارائه می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی افزود: به‌تازگی نیز 9 تفاهمنامه دیگر بین دستگاه‌های اجرایی به امضا رسیده که تا پایان سال علاوه بر 324 خدمت که از طریق دفاتر در حال اجراست، 100 خدمت دیگر نیز تا پایان سال به دفاتر محول می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول