اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

نگاه انحصارگرایانه به انتخابات درست نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید انحصارگرایانه به انتخابات نگاه شود و باید همه گروه‌ها و احزاب بتوانند اسامی نامزدهای خود را اعلام کنند.

نگاه انحصارگرایانه به انتخابات درست نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کاظم جلالی شب گذشته در جلسه پرسش و پاسخ با بیان اینکه نباید افراد را سیاه و سفید دید، اظهار داشت: در فتنه سال 88 افراد به دو دسته تقسیم می‌شدند که یک دسته در مهار فتنه نقش بسزایی داشته و عده‌ای نیز موضع‌گیری‌های سیاسی خود را مطرح می‌کردند.
 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش مجلس شورای اسلامی در مهار فتنه بر کسی پوشیده نیست‌، خاطرنشان کرد: شخصیت‌های ارزنده‌ای همچون لاریجانی نیز در این راستا تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: چنین موضوعاتی را نباید به برخی مسائل که به نفع کشور و نظام نیست گره زد.
جلالی با بیان اینکه بیانیه‌های زیادی در زمان فتنه 88 از سوی مجلس شورای اسلامی صادر شد، یادآور شد: بر بسیاری از این بیانیه‌ها رئیس مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کرد تا بیانیه مناسبی صادر شود.
وی یادآور شد: مجلس پس از برگزاری انتخابات به صراحت موضع خود را اعلام کرد و مشکلی در این راستا وجود نداشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید انحصارگرایانه به انتخابات نگاه شود، افزود: باید همه گروه‌ها و احزاب بتوانند نامزدهای خود را اعلام کنند.
جلالی گفت: شورای نگهبان به عنوان محور انتخابات که صلاحیت داوطلبان را تایید و یا رد می‌کند، بهترین مکان برای رد یا تایید افراد است.
وی با بیان اینکه در مورد جریان فتنه اقدامات زیادی انجام شد، خاطرنشان کرد: دل‌ها با فتنه نبود و این موضوع از طریق زبان نیز گفته شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز زمان کافی برای ورود جبهه پایداری به جرگه اصولگرایان وجود دارد، گفت: امیدواریم این جبهه به اتحاد اصولگرایان بپیوندد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول