اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اقلید در مجلس:

امکان برگزاری انتخابات رایانه‌ای فراهم نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای نیاز به زیرساخت‌های لازم است که به این دلیل امکان برگزاری انتخابات یارانه‌ای هنوز در کشور فراهم نیست.

امکان برگزاری انتخابات رایانه‌ای فراهم نیست
ابوالقاسم رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی تنها در 10 درصد از حوزه‌ها، انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: نرم‌افزار برگزاری انتخابات یارانه‌ای فراهم است اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی آمادگی استفاده از این نرم‌افزار در برخی از اقشار وجود ندارد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان در کارآیی و رویکرد مجلس اثرگذاری مثبت دارد افزود: شرط‌گذاری و شرط‌خواهی در انتخابات از سوی عوامل فتنه سبز و گروه انحرافی بی‌مورد است چراکه انتخابات با اتکای به قانون برگزار می‌شود.
رحمانی اضافه کرد: اصلاح‌طلبانی که پیرو خط امام (ه)، ولایت و نظام هستند و در چارچوب آرمان‌های انقلاب عمل می‌کنند می‌توانند با صلاحیت شورای نگهبان در انتخابات شرکت کرده و خود را ثابت کنند، که البته مردم نیز با توجه به شناخت و اعتماد به کاندیدای مورد نظر خود رای می‌دهند.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مشکلات ما در انتخابات، برگزاری انتخابات قومی و طایفه‌ای در شهرهای کوچک است که مردم باید به جای نگاه طایفه‌ای و قومی به ولایی بودن، سیاسی بودن و ارزشی بودن کاندیداها نگاه کنند و بر این اساس به آنان رای دهند.
وی ابراز داشت: با گذشت زمان انتخابات قومی و طائفه‌ای کم‌رنگ می‌شود اما هنوز وجود دارد، البته شوراها در کم‌رنگ کردن این نوع انتخابات اثر بخش هستند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارتقای مدرک تحصیلی نمایندگان مجلس موجب افزایش کارآیی بیشتر مجلس شده و اثربخشی بیشتر در تصمیم‌گیری‌ها، تصمیم‌سازی‌ها و تصویب قانون را در پی دارد.
رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات منطقه و تحریم کشور و اینکه این نخستین انتخابات بعد از اتفاقات منطقه و داخلی است، باید مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور پر شور و نشاط مردم در انتخابات بیانگر این است که مردم به نظام و ولایت پایبند هستند و مشکلات اراده آنان را کم و سست نمی‌کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول