اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابوترابی‌فرد:

حماسه نهم دی ماه یک حرکت قدرتمند و عالمانه از سوی مردم بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه نهم دی ماه تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام اسلامی را خنثی کرد و بر اقتدار نظام اسلامیمان افزود.

حماسه نهم دی ماه یک حرکت قدرتمند و عالمانه از سوی مردم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر امروز در جمع مسئولان استان البرز اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه یک حرکت قدرتمند و عالمانه از سوی مردم بود تا از هویت دینی و انقلاب مبتنی بر ولایت فقیه خود حراست کنند و چه خوب این وظیفه و تکلیف از سوی مردم ما ادا شد.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حوادث پس از انتخابات در سه جبهه مسائل را رصد می‌کردند، گفت: استکبار جهانی در کنار بحث انتخابات و ایجاد فتنه در کشور به شدت به دنبال پیاده کردن اهداف خود در منطقه به خصوص عراق بود که با نگاه و تدبیر هوشیارانه مقام عظمای ولایت این اهداف بی‌نتیجه ماند و حال امروز در سایه همان تفکر شاهد هستیم امریکا با چه ذلتی خاک کشور عراق را ترک می‌کند و این کشور در کنار ایران اسلامی می‌رود تا به کشوری با حکومت اسلامی و مردم‌سالاری دینی تبدیل شود.‌
ابوترابی‌فرد وجود رهبران بیدار و لایق را از دلایل سربلندی نظام اسلامی در طول بیش از سه دهه اخیر دانست و اظهار داشت: وجود پر برکت بنیانگذار انقلاب اسلامی و پس از آن رهبر فرزانه انقلاب موجب شده ایران اسلامی از امتحانات بزرگی سربلند بیرون بیاید و از این بابت خداوند بزرگ را سپاسگزاریم.
وی در پایان سخنان خود وجود همدلی میان ارکان نظام و تبعیت از منویات رهبری را رکن اساسی حفظ و پاسداری از انقلاب دانست و گفت: برخورد آگاهانه با مسائل و توجه به ترفندهای دشمن ما را از آسیب‌های احتمالی مصون می‌دارد و باید برای حفظ این عزت بر بصیرت و نگاه هوشیارانه خود بیفزاییم.
 
*نهم دی حماسه‌ای ماندگار است
در ادامه این مراسم عیسی فرهادی استاندار البرز نیز طی دسخنانی نهم دی ماه را یک حماسه ماندگار توصیف کرد و گفت: ایران اسلامی تنها کشوری است که پس از پیروزی انقلاب گرایشی به بلوک شرق و غرب و کانون‌های قدرت در دنیا پیدا نکرد و با تأسی از‌ آموزه‌های قرآن یک نظام دینی و الهی را پایه‌ریزی نمود و بنیانگذار یک حکومت مردم‌سالار دینی شد.
وی تصریح کرد: دشمن با یک برنامه مدون که از سال‌ها پیش و پس از پایان جنگ آن را پایه‌ریزی کرده بود به دنبال رسیدن به اهداف خود بود و حوادث و فتنه پس از انتخابات یکی از آنها بود اما به لطف خداوند و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری ملت ایران از این آزمون سربلند بیرون آمدند و با خلق حماسه‌ای به نام 9 دی خط بطلانی بر افکار خام دشمنان کشیدند.
فرهادی در پایان با اشاره به تلاش‌ها و خدمات دولت نهم و دهم در تقویت اقتدار ایران اسلامی این دستاورد را علت اصلی ناراحتی و عصبانیت دشمنان نظام دانست و گفت: دولت آقای احمدی نژاد هم در حوزه سیاست و هم در حوزه سازندگی و آبادانی کشور فعالیت گسترده‌ای داشته و امروز در سایه ولایت فقیه و در کنار مردم برای اعتلای نظام گام برمی‌دارد.
انتهای پیام/ص10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول