اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم سمنان:

9 دی اوج ارادت مردم ایران به ولایت امامت بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: روز نهم دی اوج بصیرت و ارادت مردم ایران به ولایت و خاندان امامت بود.

9 دی اوج ارادت مردم ایران به ولایت امامت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان،‏ حجت‏الاسلام جعفر رعایتی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان و پاسداران سپاه استان سمنان با نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان اظهار داشت: نهم دی ماه 88 ملت ما یک‏بار دیگر اوج عظمت و قدرت خود را نسبت به دوستداری امامت و ولایت نشان دادند و این مردم و روحانیان سعی کردند تا در صحنه‏های مختلف پشتیبان ولایت فقیه باشند.
رعایتی خاطرنشان کرد: روز نهم دی اوج بصیرت و ارادت مردم ایران به ولایت و خاندان امامت بود.
وی تصریح کرد: یوم‏الله نهم دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‏مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست؛ حماسه‏ای که با ظرفیت آگاهی‏بخشی و بصیرت‏آفرینی خود، منشور هدایت و منشأ بیداری نسل‏های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه‏های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار می‏گیرد.
مسئول نمایندگی ولی‏فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اذعان داشت: راهبرد بی‏ثبات‏سازی، آشوب‏آفرینی و برپایی غائله‏ها و فتنه‏ها و نیز حرکت‏های تجزیه‏طلبانه در طول سه دهه گذشته همواره در دستور کار آمریکایی‏ها و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی بوده و سپاه بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، در هر عرصه‏ای از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر اساس تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم به خطر بیفتد عملاً خود را موظف به دفاع و مقابله با آن می‏داند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول