اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان خبر داد

بازسازی مدارس تخریبی گلستان تا پایان سال 92

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: بنا داریم تا پایان سال 1392 مدارس تخریبی استان را بازسازی کنیم و مدارسی که مشمول مقاوم‌سازی هستند نیز مقاوم‌سازی شوند.

بازسازی مدارس تخریبی گلستان تا پایان سال 92
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی شیرزاد  در مراسم کلنگ‎زنی دبستان خیراندیشان شهرستان گرگان اظهار داشت: ایجاد مجتمع‎های آموزشی، عدالت آموزشی، ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم از سیاست‎هایی است که در سند تحول بنیادین پیش‎بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه برای مقاوم‎سازی فضاهای آموزشی هیچ مشکلی وجود ندارد، بیان داشت: استفاده از تجهیزات آموزشی به ویژه فناوری‎های اطلاعاتی و هوشمند‎سازی مدارس از اولویت‎هایی هستند که در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه دولت در برنامه پنجم توسعه اقدامات خوبی در پیش گرفته و در سه سال اول برنامه پنجم پیش‎بینی شده است اعتبارات تخریب و بازسازی ادامه یابد.
شیرزاد از همت خیران استان در توسعه فضاهای آموزشی قدردانی کرد و یادآور شد: ما همیشه از وجود خیران در کنار اعتبارات استانی و ملی بهره‎مند بودیم و شاید یکی از ویژگی‎های منحصر‎به‎فرد آموزش و پرورش در همکاری خوب خیران باشد.
وی با اشاره به اینکه خیران از برکات نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: اعتباراتی که از طریق خیران تامین می‎شود شاید به لحاظ ریالی و میزان سهم با اعتبارات دولتی برابری نمی‎کند ولی از برکات اعتبارات ما به شمار می‎رود.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان میزان اعتبار دبستان خیراندیشان شهرستان گرگان را 900 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: سهم خیران در بازسازی این مدرسه 30 درصد است و ما نیز آمادگی داریم تا مابقی آن را تکمیل کنیم تا هر چه زودتر این مجموعه آموزشی به بهره‎برداری برسد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول