اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور زمستان ایمن در کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: طرح مانور زمستان ایمن در جاده‌ها با مشارکت 16 نهاد اجرایی و خدمات‌رسان در کاشان برگزار شد.

مانور زمستان ایمن در کاشان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فرماندار کاشان پیش از ظهر امروز در این مانور اظهار داشت: اجرای طرح مانور زمستان ایمن، آرامش خاطر و اطمینان را برای رانندگان جاده‌ای در کشور فراهم می‌کند تا رانندگان با فراغ بال در جاده‌های کشور رانندگی کنند.
علیرضا جوادی ارائه خدمات مؤثر جاده‌ای، امدادرسانی دستگاه‌های متولی شهرستان، پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی و کاهش رخدادهای جاده‌ای را از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح مانور زمستان ایمن در جاده‌ها ذکر کرد.
معاون استاندار اصفهان با اشاره به قرار داشتن 85 درصد از راه‌های کوهستانی و صعب‌العبور در حوزه استحفاظی شهرستان کاشان عنوان کرد: خدمات‌رسانی بهنگام در حوادث احتمالی جاده‌ای برای نجات جان انسان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی در پایان بیان کرد: انتظار می‌رود نیروی امدادرسان طرح مانور در مناطق تحت امر زمستان بی‌خطری را پشت سر گذارند و امید است تلاش‌ها و خدمات‌رسانی طاقت‌فرسای آنان در جاده مأجور درگاه احدیت قرار گیرد.  
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کاشان نیز در این مراسم با اشاره به 4 هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت شهرستان و 9 هزار هکتار گستره شهرستان بیان داشت: کاشان با این گستردگی و دربرگیری شش شهر و 60 روستا و 2 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی نیازمند توجه ویژه برای تهیه امکانات و تجهیزات و پشتیبانی طرح زمستانی است.  
مهرداد علی‌اکبری تصریح کرد: شهرستان کاشان از یک طرف شهری کویری و در پهنه دشتی وسیع است اما از طرفی دارای مناطق کوهستانی در بخش‌های قمصر و برزک است که راه‌ها و گردنه‌هایی برف‌گیر با دمایی زیر صفر در تمام فصل زمستان دارد که نیاز است هر روز و هر ساعت از راه‌های آن مراقبت شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مانور طرح زمستان ایمن در جاده‌ها با هدف به نمایش گذاشتن آمادگی، توان و اقتدار اجرایی تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان‏های امداد جاده‏ای و نیروهای تلاشگر ادارات و سازمان‏ها در برقراری تردد ایمن و روان برای هموطنان در حد فاصل دانشگاه فیض در بلوار امام رضا (ع) این شهرستان تا عوارضی اتوبان کاشان، قم و اصفهان برگزار شد.
در این مانور نزدیک به  200 نفر نیروی امدادی شهرستان کاشان با استفاده از 100 دستگاه خودرو و تجهیزات از 16 نهاد امدادی و خدماتی نظیر پلیس راهور، نیروی انتظامی، فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، پلیس راه، اداره برق، شرکت گاز، شرکت آبفا، شهرداری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، شرکت مخابرات، راهداری، راه و ترابری، امداد خودرو و اداره حمل و نقل و پایانه‏ها حضور داشتند.  
مانور زمستان ایمن در کاشان پس از حدود دو ساعت در عوارضی اتوبان کاشان، قم و اصفهان به پایان رسید.
انتهای پیام/آ20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول