اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه با حضور فرماندار آزادشهر انجام شد:

بررسی ترافیک جاده‌ها زمستانه در آزادشهر

خبرگزاری فارس: جلسه شورای ترافیک آزادشهر برای بررسی ترافیک جاده‌ها زمستانه در این شهرستان با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

بررسی ترافیک جاده‌ها زمستانه در آزادشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرماندار شهرستان آزادشهر در این جلسه ضمن تمجید از همکاری و نظارت دقیق نیروی انتظامی در به وجود آوردن آسایش و آرامش مردم عزادار، کنترل ترافیک شهری به هنگام حرکت دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری توسط پلیس راهور شهرستان را مثبت توصیف کرد و از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد.
سیدفاضل دهنوی ساماندهی و کنترل دقیق پلیس راهنمائی و رانندگی را بر تردد و رفت و آمد دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و به ویژه مقطع ابتدائی را نیز ستود و ابراز امیدواری کرد همکاری متقابل شهروندان قانون‌مدار در برخورد با قوانین راهنمائی و رانندگی به هنگام تردد با وسیله نقلیه و پیاده به کمک این قشر زحمتکش بیاید و باعث کاهش آسیب‌های جانی و مالی ناشی از تصادفات شود.
وی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و شرایط بحرانی جاده‌ها به ویژه در قسمت کوهستانی شهرستان که از طریق بخش چشمه‌ساران به استان سمنان و شهرستان شاهرود منتهی می‌شود از نیروی انتظامی و پلیس راه خواست برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازمه را در خصوص کاهش ترافیک و جلوگیری از تصادفات انجام دهند.
در بخشی از این جلسه هم نامه‌های رسیده به شورای ترافیک شهرستان قرائت و درباره آنها تصمیم‌گیری شد که تسریع در روند ساخت و ساز بلوار شهید اسودی در محدوده نگین‌شهر مهم‌ترین آنها بود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول