اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری از فعالیت‌های شهرداری منطقه 20 قدردانی کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری ضمن تقدیر از شهرداری منطقه 20 گفت: فعالیت‌های عمرانی بسیار مهمی در ری اتفاق افتاده است.

فرماندار ری از فعالیت‌های شهرداری منطقه 20 قدردانی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، امیرحسین باقرنژاد در دیدار با مجتبی عبداللهی، شهردار منطقه 20 اظهار داشت: هدف همه ما باید خدمت به مردم باشد و هدف دولت هم این است.
فرماندار شهرستان ری، گفت: در اتاق فرماندار باید به روی همه باز باشد، همه صداها را در کمال آرامش و صبر بشنود و من هم به‌عنوان مهره‌ای کوچک از مجموعه انقلاب آماده شنیدن نظرات همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های شهرستان هستم و آماده تعامل و همکاری با مجموعه‌ها برای پیشرفت و پیشبرد امور هستم.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر بیش از 60 درصد کارهای فرمانداری وارد فضای انتخابات شده و باید بیشتر برای انتخابات هزینه کنیم. 
باقرنژاد با اشاره به اینکه در کنار کارهای انتخاباتی از انجام برنامه‌های عمرانی نیز غافل نیستیم، عنوان کرد: پیگیری دو بحث مهم فاضلاب‌های ورودی به شهرستان و خروج و نحوه استفاده از آن و بحث آلایندگی ناشی از عملکرد پالایشگاه و شرکت‌های فعال و آلاینده شهرستان در حال انجام است. 
فرماندار شهرستان ری حاشیه‌نشینی، مهاجر پذیر بودن و غیر ثابت بودن آنها را از مشکلات مهم شهرستان ری عنوان کرد.
شهردار منطقه 20 نیز در این دیدار گفت: خدمت کردن در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) نعمت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و این توفیق نصیب من و شما شده است.
مجتبی عبداللهی افزود: تمام تلاش شهرداری منطقه 20 این است که کار به نحو احسن انجام شود.
وی در ادامه با بیان اینکه همه در یک سنگر و کشور خدمت می‌کنیم، اظهار داشت: کسی که دلسوز تر و علایق بیشتر دارد سعی می کند بیشتر در خدمت مردم باشد. 
شهردار منطقه 20 در پایان با بیان اینکه تاکنون کارهای خوبی در شهر ری انجام شده است، تصریح کرد: همه این کارها در سایه یکپارچگی، دوستی و اتحاد انجام می‌شود.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول