اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد:

29 میلیارد ریال برای کمپوست بجنورد هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد با اشاره به اینکه این کارخانه به زودی راه‌اندازی می‌شود، گفت: تاکنون برای احداث کارخانه کمپوست بجنورد 29 میلیارد ریال هزینه شده است.

29 میلیارد ریال برای کمپوست بجنورد هزینه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، علی‌اصغر علی‌بابایی اظهار داشت: مجموعه اعتبار لازم برای تکمیل کارخانه کمپوست استان 34 میلیارد ریال است که تاکنون 29 میلیارد ریال آن هزینه شده است و از این مبلغ پنج میلیارد ریال از محل بودجه شهرداری بجنورد تأمین اعتبار شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون زمینی در مساحت 15 هکتار برای احداث کارخانه کمپوست در20 کیلومتری جاده اوزون بیجه تأمین شده که شهرداری‌های بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه برای راه‌اندازی آن مشارکت دارند.
علی‌بابایی اظهار داشت: از زمان اجرای نخستین اقدامات احداث کارخانه کمپوست تاکنون هزینه‌های زیادی انجام گرفته است که از آن جمله تأمین اعتبار هفت میلیارد ریال برای تسطیح و زیرسازی سایت، چهار میلیارد ریال به ساخت سوله و 15 میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات انجام گرفته است.
وی بیان داشت: ظرفیت بازیافت کارخانه روزانه در یک شیفت کاری دو هزار و 500 تن زباله و تولید کود آلی زباله با ظرفیت 15 هزار تن است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد گفت: با راه اندازی کارخانه بازیافت زباله که راهبری آن به صورت مشترک با شهرداری‌های بجنورد، اسفراین، آشخانه و شیروان است، به طور مستقیم و غیر مستقیم برای 154 نفر اشتغال‌زایی خواهیم داشت.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول