اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد:

تشکیل واحد مدیریت پسماند الگوی مناسبی برای مناطق است

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار مشهد،​ ایده واحد نظارت و ساماندهی مشاغل شهری و مدیریت پسماند را در منطقه 6 الگوی مناسبی برای سایر مناطق دانست.

تشکیل واحد مدیریت پسماند الگوی مناسبی برای مناطق است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خلیل کاظمی ظهر امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های حوزه خدمات شهری منطقه 6 مشهد اظهار داشت: طراوت و نظافت در سطح این منطقه نشان‌دهنده اقدامات شایسته ادارات خدمات شهری و فضای سبز این منطقه است که جای قدردانی است.
وی تشکیل واحدهای نظارت و ساماندهی مشاغل شهری و مدیریت پسماند در این منطقه را به عنوان ایده‌ای مناسب مؤثر دانست و گفت: تشکیل این واحدها سبب شده که در این منطقه در زمینه‌های پیگیری و اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر، جمع‌آوری پسماند و زائدات اصناف، پلمب مشاغل مزاحم و جمع‌آوری متکدیان اقدامات ارزشمندی انجام گیرد.
کاظمی در ادامه افزود:​ در نظر است با الگوبرداری از منطقه شش در سایر مناطق این واحدها تشکیل شود.
معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: امروز شاهد هستیم خدمات در مناطق به اصطلاح کم برخوردار نسبت به مناطق به اصطلاح برخوردار نه تنها برابری می‌کند بلکه در برخی از موارد خدمات مناسب‌تری در این مناطق صورت می‌گیرد.
وی از تکمیل درختکاری در خیابان‌های اصلی و آیلندهای میانی سطح شهر خبر داد و گفت:​ در نظر است از آبان ماه سال جاری عملیات توسعه فضای سبز شامل تکمیل درختکاری در آیلندهای میانی و معابر اصلی سطح شهر انجام گیرد.
در ادامه احمد محبی شهردار منطقه 6 ضمن تقدیر از هماهنگی‌های معاونت خدمات شهری به بیان برخی از فعالیت‌های این منطقه در حوزه‌های فضای سبز و خدمات شهری پرداخت.
محبی اظهار داشت: در شش ماهه اول سال اقدامات مناسبی در حوزه فضای سبز صورت گرفته که سبب طراوت بیشتر سطح منطقه شده است که از جمله این اقدامات می‌توان به احداث بوستان اقاقیا در محله کارمندان دوم با اعتبار یک میلیارد ریال، فضای سبز و روشنایی بولوار شهید باهنر با اعتبار 400 میلیون ریال، فضای سبز 20 متری نصرت با اعتبار 400 میلیارد،​ پارک جنگلی شهید رستمی 2 با اعتبار یک میلیارد ریال و فضای سبز و روشنایی بلوار شهرک شیرین با اعتبار 400 میلیون ریال اشاره نمود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول