اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

حفظ و بسط دستاوردهای شهدا از وظایف جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: از کارهای مهم ما حفظ و بسط دستاوردهای شهدا در جامعه و حرکت در مسیر شهداست.

حفظ و بسط دستاوردهای شهدا از وظایف جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، سید محمدحسن مرتضوی در جلسه بازخوانی و باز روایی عملیات‏های بیت‏المقدس دو و سه که به همت گردان حضرت قمربنی‎‏هاشم شهرستان دامغان و با حضور رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: باید از همه عرصه‏ها برای معرفی شهدا بهره جست.
وی تاکید کرد: برنامه‏های مدونی در زمینه استفاده از امکانات دولتی برای معرفی شهدا تهیه شده تا توسط مسئولان استان به دستگاه‏های اجرایی ابلاغ شود.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‏ها به ویژه استفاده از رسانه‏های سپاه و بسیج گامی مهم برای معرفی شهداست و این موضوع موجب می‏شود که خاطره هشت سال دفاع مقدس در همه جامعه توسعه یابد.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: شهدا به ما درس آزادی و آزادگی داده‏اند و ما باید راه آنان را ادامه داده و به سیره و منش آنها رفتار کنیم تا در آن دنیا مدیون آنها نبوده و شرمنده نباشیم.
مرتضوی در پایان تصریح کرد: یکی از کارهای مهم ما حفظ و بسط دستاوردهای شهدا در جامعه و حرکت در مسیر شهداست که باید این بحث جدی گرفته شود و با قوت دنبال شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول