اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

اردوگاه بزرگ دانش‌آموزی سید‌الشهداء کنگان تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: اردوگاه بزرگ دانش‌آموزی سید‌الشهداء کنگان تجهیز می‌شود.

اردوگاه بزرگ دانش‌آموزی سید‌الشهداء کنگان تجهیز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس در بازدید مسئولان از اردوگاه بزرگ تفریحی سیدالشهداء(ع) کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در سطح کشور است و استقرار پارس جنوبی و شرکت‌های بزرگ پتروشیمی در این شهرستان نشان دهنده جایگاه کنگان است.
وی افزود: برای رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی در کنگان باید همگام با تحولات صنعتی و اقتصادی در این منطقه مهم حرکت کنیم و همه مسئولان وظیفه دارند در این راستا گام بردارند.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: امکانات و فضاهای فرهنگی و ورزشی و تفریحی در این شهرستان متناسب با جمعیت نیست و انتظار جوانان بیش از این است و امیدوار هستیم در این مسیر گام‌های اساسی برداشته شود.
یزدان‌شناس در ادامه با اشاره به لزوم تجهیز و تکمیل اردوگاه تفریحی کنگان عنوان کرد: این اردوگاه باید به یک مکان مهم فرهنگی تبدیل شود تا دانش‌آموزان این شهرستان از این موقعیت و فضای مفید استفاده بهینه کنند.
فرماندار کنگان از اختصاص یک میلیارد ریال برای تجهیز اردوگاه دانش‌آموزی سید‌الشهداء کنگان خبر داد و اذعان داشت: این مبلغ برای احداث آبیاری قطره‌ای این اردوگاه و تقویت فضای سبز و ایجاد محیطی فرحبخش اختصاص یافته است.
یزدان‌شناس گفت: امروز دشمنان تلاش می‌کنند با سرمایه‌گذاری فرهنگی و تبلیغات گسترده نسبت به جذب جوانان اقدام کنند و برنامه‌های جذابی برای انحراف این قشر تدارک دیده‌اند.
وی یادآور شد: اجرای برنامه‌های باکیفیت و پرمحتوای فرهنگی در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان امری ضروری است.
رئیس آموزش و پرورش کنگان نیز ابراز داشت: این اردوگاه تفریحی و دانش‌آموزی دارای امکانات منحصربه فردی است که برای شکوفایی دانش‌آموزان تاثیر زیادی دارد.
عباس شریف افزود: درختکاری بیش از ۳ هزار نهال، ایجاد محوطه وسایل بازی و تفریحی دانش‌آموزان و راه‌اندازی امکانات ورزشی و تفریحی در این مکان سبب رضایت خاطر معلمان و دانش‌آموزان شده است.
وی با تجلیل از همکاری و مساعدت فرماندار در اختصاص اعتبارات مورد نیاز این مجموعه اذعان داشت: در سایه تعامل همه مسئولان می‌توانیم شاهد رشد خوبی در شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول