اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خبر داد

برخورداری 50 درصد از جمعیت روستایی کردستان از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از برخورداری 50 درصد از جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز خبر داد.

برخورداری 50 درصد از جمعیت روستایی کردستان از نعمت گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در مراسم کلنگ زنی قطعه 9  بزرگراه میاندوآب ـ کرمانشاه که با حضور معاون وزیر صورت گرفت، از دولت نهم و دهم به عنوان یک دولت خدمت‌گزار نام برد و اظهار داشت: قبل از آغاز دولت نهم و دهم تنها 10 روستای این استان از نعمت گاز برخوردار بودند که این میزان در حال حاضر به 475 روستا رسیده است.
وی تصریح کرد: در سایه توجهات این دولت کریمه در حال حاضر تمامی جمعیت شهری و 50 درصد از جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی با اشاره به تاثیرات بسیار مثبت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت دهم، تصریح کرد: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها گام ارزشمندی بود که توسط دولت برداشته و بازخوردهای مطلوب آن را با گذشت یک دوره از اجرای آن در بسیاری از حوزه‌های مختلف در سراسر کشور مشاهده می‌کنیم.
صرفه‌جویی 25 میلیارد تومانی مصرف نان در کردستان           وی با بیان اینکه با اجرای این قانون شاهد صرفه‌جویی‌های عظیمی در بخش‌های مختلفی همچون، بنزین، گاز، برق و نان هستیم، تصریح کرد: در کردستان بعد از اجرای این قانون تا کنون تنها 25 میلیارد تومان در بحث نان صرفه‌جویی داشته‌ایم.
استاندار کردستان ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد برخی از مسئولان، تصریح کرد: این ظلم است، که بعضی‌ از مسئولان با شایعه‌پراکنی از تعطیلی برخی از پروژه‌های عمرانی در استان خبر می‌دهند.
وی خاطر نشان کرد: این شایعه پراکنی‌های مسئولان در حالی صورت می‌گیرد که با وجود قرار گرفتن در فصل سرما هنوز شاهد اجرای بسیاری از پروژه‌ها در سطح استان هستیم و این نمونه بارز خدمات و توجه ویژه دولت به بحث عمران و آبادانی در کشور است.
به گفته شهبازی، با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که توسط کشورهای خارجی برای کشورمان به وجود آمده است به خاطر تلاش مسئولان زحمت‌کش نظام شاهد پیشرفت‌های همه‌جانبه و بزرگی در کشور هستیم.
انتهای پیام/ص20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول