اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

متوسط مصرف ماهانه گاز در زنجان 300 متر مکعب است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر متوسط مصرف ماهانه گاز خانگی در استان زنجان 300 متر مکعب است.

متوسط مصرف ماهانه گاز در زنجان 300 متر مکعب است
حمید عسگریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه بعد از هدفمندی یارانه‌ها مصرف گاز در استان زنجان کاهش محسوسی داشته است، اظهار داشت: برنده اصلی هدفمند‌سازی یارانه‌ها خود مردم هستند.
وی با اشاره به کاهش قابل توجه مصرف گاز با وجود سرمای شدید منطقه زنجان توسط مشترکان خانگی افزود: تعداد مشترکان خانگی استان زنجان 173 هزار خانوار و تعداد مشترکان تجاری 12 هزار واحد است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خاطرنشان کرد: تعداد مشترکان صنعتی نیز در این استان 572 واحد است که پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تعداد آنها افزایش یافته است.
وی به جایگزینی سوخت‌هایی تبخیری با گاز در واحد‌های صنعتی اشاره کرد و یادآور شد: به همین مناسبت زمینه گازرسانی به تمامی واحدهای صنعتی در سطح این استان فراهم شده است.
عسگریان با بیان اینکه در زمان حاضر زمینه گازرسانی به 5 هزار واحد صنعتی در زنجان ایجاد شده است، تصریح کرد: در استان زنجان تاکنون 54 شرکت برای دریافت سوخت گاز اقدام کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به افزایش مشترکان خانگی در این استان طی یک سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: با تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته بسیاری از خانواده‌ها اقدام به مجزا‌سازی کنتور مشترک خود کرده‌اند و از سوی دیگر با احداث واحدهای مسکونی جدید روند افزایش تعداد مشترکان رو به رشد است.
وی به کاهش مصرف خانگی با وجود افزایش تعداد مشترکان اشاره کرد و افزود: طی یک سال پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مصرف گاز در بخش مشترکان خانگی هشت درصد کاهش، تجاری پنج درصد کاهش و بخش صنایع 20 درصد افزایش داشته است.
عسگریان مدیریت مناسب مردم را موجب کاهش مصرف گاز دانست و افزود: سال گذشته با وجود سرمای شدید و قرار گرفتن زنجان جزو اقلیم 2 تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای انتقال این استان به موقعیت اقلیمی یک آغاز و به نتیجه مطلوبی رسید. 
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از نشست کار گروه HSE شمال‌غرب کشور در زنجان خبر داد و گفت: در این نشست ابلاغیه سیستم‌های آنلاین پالایش آلاینده‌های زیست محیطی در شرکت‌های گاز استانی شمال‌غرب کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: تعامل و همکاری واحد HSE شرکت گاز استان زنجان با سایر شرکت‌های گاز استانی تاثیری به سزا در هر چه بهتر اجرا شدن دستورالعمل‌های این واحد خواهد داشت.
عسگریان با اشاره به رسالت خطیر واحد HSE در انجام وظایف خود از جمله موضوع ایمنی، بهداشت و محیط زیست در درون و بیرون سازمان خاطرنشان کرد: ارائه هر چه بیشتر اطلاعات و آموزش‌های لازم، نهادینه کردن مسائل به ظاهر کم اهمیت HSE در بین کارکنان، از بسیاری مسائل جدی و بحران‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر و با استفاده از تجربیات سایر استان‌ها با وحدت رویه در ادامه مسیر خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران اسلامی گام‌های موثری برداریم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول