اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لارستان:

خواب برگشتن تفکر آمریکایی به ایران تعبیر ناشدنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لارستان با بیان اینکه چشم دشمنان به انتخابات مجلس نهم خیره شده است، گفت: اما عصر تغافل سپری شده و خواب برگشتن تفکر آمریکایی به کشور خوابی تعبیر ناشدنی است.

خواب برگشتن تفکر آمریکایی به ایران تعبیر ناشدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، علی‌محمد امیری صبح امروز در جمع اقشار مختلفی از مردم لارستان با اشاره به اینکه قبل از انتخابات سال 88 تمام شواهد نشان می‌داد که دشمنان قصد دارند شیرینی حضور پرشکوه و حماسی را به کام مردم تلخ کنند، اظهار داشت: عده‌ای در لباس دوست اما با هدایت دشمن به این جمع‌بندی رسیدند که حضور بی‌سابقه مردمی را به یک آسیب برای نظام مبدل کرده و با کوبیدن بر طبل تقلب، ضربه‌ای را به ساحت قدسی نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.
فرماندار ویژه لارستان با شماتت حرمت شکنان فتنه‌جو در عاشورای سال 88 به مراحل مختلف حمله به مقدسات اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: یک روز آمدند و گفتند که «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، روز دیگر آمدند و تصویر امام راحل را آتش زدند و سپس روز عاشورا به حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی حمله کرده و حرمت حسینیان را شکستند و در همان روز شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند که بدین ترتیب ماهیت استکباری و صهیونیستی فتنه آشکار شد.
وی افزود: عاشورا به کمک این کشور و این مردم آمد و فرزند حسین (ع)، حسین‌گونه به میدان آمد و مقام عظمای ولایت برای ایران اسلامی کشتی نجات شد و مردم نیز پشت سر رهبری با بصیرت و هوشمندی به میدان آمده و در نهم دی ماه امواج فتنه در هم شکست و ملت ایران سرافراز گشت.
معاون استاندار فارس به موقع و صحیح عمل کردن را از شاخصه‌های افراد بصیر دانست و تصریح کرد: به نظر می‌رسد ما در برهه‌ای از زمان‌ها غفلت کردیم و دشمن از همان غفلت ما استفاده کرد.
امیری با اشاره به اینکه در تمام زمان‌ها دشمنان مشغول دسیسه علیه اسلام و وحدانیت رحمانی هستند، گفت: روزگاری نه چندان دور، برخی پیامبر و ائمه را منکر شده، عده‌ای معاد را انکار کرده و عده‌ای راهپیمایی علیه خدا را مطرح و تعدادی دیگر بر فلسفه انتظار و امام مهدی (عج) خدشه وارد کردند.
این مسئول ادامه داد: افرادی علیه حجاب سخن پراکنی کرده و برخی نیز گفتند که نباید پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش بزنیم و خودفروخته‌ای در آن سوی آب‌ها گفت که افکار امام خمینی (ره) را به فراموشخانه‌ تاریخ باید سپرد.
امیری در ادامه خاطر نشان کرد: عصر تغافل سپری شده و خواب برگشتن تفکر آمریکایی به کشور خوابی تعبیر ناشدنی است.
وی قیام مردم در نهم دی ماه و 22 بهمن ماه را باعث در هم پیچیده شدن طومار فتنه و فتنه‌گر و ضد انقلاب و منافق دانست و اضافه کرد: دشمن بیکار ننشسته و عقب‌نشینی نکرده است و برای انتخابات پیش رو برنامه‌ریزی می‌کند که باید همگی به هوش باشیم.
امیری ابراز داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی یک اصل اساسی و حراست از آرا نیز یک اصل مهم برای تمام عوامل نظارتی و اجرایی است.
فرماندار ویژه شهرستان لارستان از مردم خواست تا در انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند تا باز نیز چشم دشمنان از حضور و همبستگی مردمی خیره بماند و حماسه‌ای دیگر برای کشور رقم بخورد.
معاون استاندار فارس از داوطلبان مجلس نهم نیز خواست تا بر خلاف مسیر ترسیم شده قانونی حرکت نکنند.
انتهای پیام/و۱۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول