اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مهندسان سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی

بزرگ‌ترین کشتارگاه صنعتی پاکستان در لاهور به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به همت مهندسان سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، بزرگ‌ترین کشتارگاه صنعتی پاکستان با حضور در شهر لاهور احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

بزرگ‌ترین کشتارگاه صنعتی پاکستان در لاهور به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، این کشتارگاه با حضور سروزیر، معاونان وزیر بهداشت و وزیر اقتصاد ایالت پنجاب و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد و جمعی از مهندسان ایرانی افتتاح شد.
رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد درباره این کشتارگاه افزود: فاز نخست کشتارگاه صنعتی لاهور به طور کامل آماده بهره‌برداری است و تمام امور فنی آن به پایان رسیده است.
سید مرتضی حیدری افزود: هم‌اکنون که کارگروه فنی در حال به اتمام است، مدیریت راهبردی کشتارگاه بر عهده موسسه است.
وی با قدردانی و تاکید بر همت همکاران موسسه صنعتی گوشت مشهد اعم از فنی، سلاخی، پرسنل، خدمات و... ابراز خرسندی کرد و اذعان داشت: با همت و پشتکار مهندسان اعزامی چند ماه زودتر از موعد قرارداد، این کشتارگاه آماده بهره‌برداری شد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه کشتارگاه لاهور آماده بهره‌برداری است، اظهار داشت: تا سه سال آینده اعزام گروهی سلاخان را برای آموزش داریم و برای جبران کمبود حضور سلاخان اعزامی جذب نیروی جدید را شروع کرده‌ایم.
رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد آمادگی این موسسه را برای آغاز ساخت کشتارگاه‌های جدید صنعتی دیگر در کشور و همچنین کشورهای همجوار اعلام کرد.
حیدری همچنین در پایان اظهار داشت: ساخت و نصب تجهیزات فنی و همچنین راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی لاهور با توجه به اینکه نخستین تجربه مهندسان جوان این موسسه بود یک سال به طول انجامید.
اغلب ماشین‌آلات کشتارگاه صنعتی لاهور پاکستان توسط مهندسان موسسه صنعتی گوشت مشهد ساخته و نصب شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول