اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 10 میلیارد ریالی؛

کشتارگاه صنعتی شرق مازندران راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار نکا گفت: کشتارگاه صنعتی شرق مازندران در شهرستان نکا با اعتبار 10 میلیارد ریالی راه‌اندازی می‌شود.

کشتارگاه صنعتی شرق مازندران راه‌اندازی می‌شود
مرتضی حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: ساخت کشتارگاه صنعتی در نکا از نیازهای مبرم شهرستان و شرق مازندران است که با رایزنی‌های انجام شده در حال ساخت است.
وی ابراز داشت: وجود کشتارگاه قدیمی در گذشته موجب بروز نگرانی‌هایی در مردم منطقه شده بود که با پلمب آن توسط دامپزشکی، اقدام به ساخت کشتارگاه صنعتی در نکا شد.
حسنی بیان داشت: این کشتارگاه  برای سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه به محوریت نکا ساخته می‌شود.
شهردار نکا با اشاره به اینکه 51 درصد هزینه ساخت این کشتارگاه از سوی شهرداری تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: 49 درصد دیگر نیز توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه حذف کشتارگاه‌های سنتی در دستور کار کشوری قرار دارد، یادآور شد: با راه‌اندازی کشتارگاه‌های صنعتی در مناطق مختلف می‌توان به کشتار سالم اطمینان داشت و به راحتی گوشت را مصرف کرد.
حسنی با اشاره به اینکه کشتار غیربهداشتی در بسیاری از موارد شهروندان را با مشکل مواجه کرده بود، تصریح کرد: به‌زودی این مشکلات برطرف می‌شود.
شهردار نکا با تاکید بر تامین بهداشت و سلامت پروتئین مورد نیاز مردم با افتتاح این کشتارگاه بیان داشت: با آغاز عملیات ساختمانی و تجهیز کشتارگاه صنعتی نکا، در آینده‌ای نزدیک شاهد کشتار مناسب دام در شرق مازندران هستیم.
وی متذکر شد: با اخذ پروانه، ساخت کشتارگاه صنعتی در مقیاس کوچک در نکا عملیاتی شده و با راه‌اندازی این کشتارگاه شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه و شهرهای خلیل‌شهر و رستم‌کلا می‌توانند از این کشتارگاه که در فاصله‌ نزدیک‌تری نسبت به شهرستان جویبار قرار دارد، استفاده کنند.
حسنی اذعان داشت: این طرح و ساخت کشتارگاه صنعتی در نکا به صورت مشارکتی و براساس توافق انجام شده با شهرداری‌های شرق استان و بنا بر مصوبه استاندار مازندران بوده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول