اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تقویت همکاری‌های دوجانبه صورت گرفت

بازدید مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی از قابلیت‌های کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی از قابلیت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بازدید کردند.

بازدید مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی از قابلیت‌های کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در راستای توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه و تعامل بیشتر و بهتر ادارات کل و با هدف تبادل اطلاعات و پیشبرد سریع‌تر اهداف و سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای،‌ هیئتی متشکل از معاون اداری پشتیانی، رئیس اداره امور عمومی و مسئول کارگزینی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی از تجهیزات و قابلیت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بازدید کردند.
بنابراین گزارش، هیئت اعزامی با بازدید از واحدهای ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، به منظور تقویت و تحکیم روابط، گسترش تعاملات و انتقال تجربیات در بین ادارات کل، نشستی نیز با معاونان و کارشناسان این اداره کل داشتند.
گفتنی است، در این بازدید یک روزه هیئت اعزامی استان خراسان رضوی با فعالیت‌های اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه در راستای توسعه بیشتر فعالیت‌ها، ارتقا و اثربخشی عملکردها در این اداره کل از قبیل طرح تحول اداری، آموزش عملی کار‌آموزان در محیط واقعی کار در قالب تبصره 75، اجرای طرح CBT و... آشنا شدند.
شایان ذکر است، معاون اداری پشتیبانی فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و هیئت همراه از بخش‌های اداری، تجهیزات و امکانات کارگاه‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان روانسر نیز بازدید به عمل آوردند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول