اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران خبر داد

اختصاص 5.5 میلیارد تومان تسهیلات خانگی به فنی و حرفه‌ای مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: پنج و نیم میلیارد تومان برای مشاغل خانگی مرتبط با فنی و حرفه‌ای مازندران اعتبار اختصاص یافته که 3 هزار و 125پرونده در همین زمینه تشکیل و به بانک‌های عامل ملی و ملت ارسال شده است.

اختصاص 5.5 میلیارد تومان تسهیلات خانگی به فنی و حرفه‌ای مازندران
عبدالرضا شریعت‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در اجرای مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و با دستور استاندار، برای تسریع و تسهیل‌سازی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه مشاغل خانگی با تمامی بانک‌های عامل استان مازندران، جلساتی برگزار شد.
وی تصریح کرد: روان‌سازی پرداخت تسهیلات، تسریع در پرداخت تسهیلات و ارایه آمار شفاف و اطلاع‌رسانی به متقاضیان از مهم‌ترین مباحث مطرح شده بوده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران ادامه داد: از مهم‌ترین سیاست‌های ایجاد اشتغال در سال جاری، اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک است که در این اداره کل، اقدامات خوبی برای متقاضیان به‌عمل آمد.
شریعت‌نژاد بیان داشت: 55 میلیارد ریال برای مشاغل خانگی برای این دستگاه، اعتبار اختصاص یافته که 3 هزار و 125 پرونده در همین زمینه تشکیل و به بانک‌های عامل ملی و ملت ارسال شده است.
این مسئول ادامه داد: یک هزار و 685 پرونده به ارزش 30 میلیارد ریال به بانک ملت و یک‌هزار و 340 پرونده به ارزش 250 میلیارد ریال به بانک ملی ارجاع شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با تشکر از مدیران بانک‌های عامل ملی و ملت در راستای همکاری و مساعدت لازم برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان و پرونده‌های معرفی شده، اذعان داشت: یک وحدت رویه‌ای در حوزه پرداخت تسهیلات به متقاضیان وجود دارد که بانک‌های عامل همکاری می‌کنند.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول