اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی خبر داد

تحقق 89 درصدی عملکرد مرکز فنی و حرفه‌ای قاین

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از تحقق 89 درصدی عملکرد مرکز فنی و حرفه‌ای قاین خبر داد.

تحقق 89 درصدی عملکرد مرکز فنی و حرفه‌ای قاین
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی، حسین خوشایند در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران قاین اظهار داشت: تجهیزات و امکانات کارگاه‌های آموزشی مراکز از جدیدترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز بازار است.
وی افزود: مرکز برادران قاین دارای ۳۲ رشته آموزشی فعال است که در ۱۲ کارگاه، مشغول آموزش مهارت‌های لازم به جوانان و افراد جویای کار هستند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی تعهدات آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قاین را 393 هزار و 626 نفر ساعت اعلام کرد و از تحقق ۸۹ درصدی عملکرد مرکز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
حجت‌الاسلام و المسلمین موسی قربانی، نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مصوبات مجلس در مورد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تاکید دولت بر امر اشتغال، از حمایت‌ها و همکاری‌های همه جانبه نمایندگان مردم استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و گسترش این آموزش‌ها خبر داد.
غلامعلی حبیبی‌منش، فرماندار شهرستان قاینات نیز وجود مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها و اجرای آموزش‌های سیار در مناطق محروم و روستایی را از اقدامات و فعالیت‌های چشمگیر آموزش فنی و حرفه ای دانست و حمایت فرمانداری شهرستان قاینات را در گسترش آموزش‌های مهارتی اعلام کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول