اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

عزاداری زنجانی‌ها موجب اشاعه فرهنگ عاشورا می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: حرکت دسته عزاداری هشتم و یازدهم محرم در زنجان گام مهمی در راستای اشاعه فرهنگ عاشورا محسوب می‌شود.

عزاداری زنجانی‌ها موجب اشاعه فرهنگ عاشورا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محد رئوفی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقدیر از هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از اهداف برگزاری این جلسه است. 
وی با بیان اینکه حرکت بسیار بزرگی در هشتم و یازدهم محرم در زنجان صورت گرفت، افزود: حرکت دسته عزاداری این دو مسجد گام مهمی در راستای اشاعه فرهنگ عاشورا محسوب می‌شود. 
استاندار زنجان با بیان اینکه طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان در بافت فرسوده اجرایی می‌شود، یادآور شد: طرح‌های پیش‌بینی شده این طرح آغاز شده و ادامه می‌یابد. 
وی ادامه داد: برخی بخش‌های طرح توسعه زینبیه اعظم زنجان احداث بلوار در 900 متری این مسجد است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است. 
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه برای طرح توسعه مسجد حسینیه اعظم زنجان اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است، افزود: در سال جاری و سال‌های آینده نیز ارائه کمک‌های مالی ادامه می‌یابد. 
وی ارائه کمک‌های فنی را از دیگر اقدامات استان در این زمینه برشمرد و بیان داشت: تعامل مطلوبی برای اجرای این طرح وجود دارد. 
استاندار زنجان گفت: تا کنون 3 میلیارد و 150 میلیون تومان برای طرح توسعه مسجد حسینیه اعظم زنجان در نظر گرفته شده است. 
وی با بیان اینکه تعامل مطلوبی برای اجرای این طرح در استان وجود دارد، افزود: یک میلیارد و 150 تومان از سوی استانداری برای این امر اختصاص یافته است. 
رئوفی‌نژاد از اختصاص 2 میلیارد تومان از سوی شهرداری زنجان به طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان خبر داد و بیان داشت: اعتبارات اجرای این طرح تامین شده است. 
وی خاطرنشان کرد: 500 میلیون تومان از سال گذشته برای مطالعات و مشاوره این طرح در نظر گرفته شده است. 
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول