اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور افزایش سطح همکاری‌‌‌ها

مدیر حوزه‌های علمیه و معاون رئیس جمهور تفاهمنامه امضا کردند

خبرگزاری فارس: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه و معاون رئیس جمهور تفاهمنامه امضا کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به‌ منظور ایجاد زمینه خدمت بهینه و مؤثر دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه در دستگاه‌های اجرایی، تفاهمنامه هماهنگی و همکاری بین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به امضا رسید.
مدیر حوزه‌‌های علمیه عصر شنبه در حاشیه امضای این تفاهمنامه در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس این تفاهمنامه قرار بر این شد دستگاه های اجرایی در کار‌ها و در سمت‌های مختلف مطالعه کنند و ببینند در کجا می‌توانند از نیروهای حوزوی به طور الزام یا به طور ترجیح استفاده کنند.
آیت‌الله مرتضی مقتدایی افزود: بر همین اساس حوزه نیز به تناسب همان پست‌ها افرادی را از نظر علمی و کاربردی تربیت کرده و معرفی می‌کند تا در این پست‌ها به ایفای نقش بپردازند.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این تفاهمنامه همکاری کمک خواهد کرد که ما از نظر فکری و برنامه‌ریزی از حوزه تغذیه کنیم و در عین حال برای اینکه بتوانیم این برنامه‌ها را عملیاتی کنیم، نیروهای مورد نیاز را با همکاری حوزه تربیت می کنیم.
لطف‌الله فروزنده با بیان اینکه بر اساس این تفاهمنامه ما بانک اطلاعاتی از دانش آموختگان حوزه در اختیار خواهیم داشت، ابراز داشت:‌ همچنین قرار بر این شد تا ما با نیازسنجی در نظام اداری، مشاغلی را که شرایط احراز آن به شکلی است که فارغ‌التحصیلان حوزه می‌توانند در آن ایفای نقش کنند را در اختیار حوزه قرار دهیم.
این تفاهمنامه به امضای آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه و لطف‌الله فروزنده معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور رسید.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول