اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد خبر داد:

تبادل تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه ملبورن

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد از تبادل تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تهران و مرکز مطالعات SDI دانشگاه ملبورن استرالیا خبرداد.

تبادل تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه ملبورن
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مهدی برادران معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد در اختتامیه دومین دوره آموزشی توانمندسازی جامعه با داده‌های مکانی با دیدگاه SDI اظهار داشت: تبادل تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تهران و مرکز مطالعات SDI دانشگاه ملبورن استرالیا از مهمترین این دوره از سمینار آموزشی بود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد، آشنایی با آخرین فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی مرتبط با حوزه SDI و تبادل تجربیات موفق انجام شده بین شهرهای کشور در حوزه SDI را از دیگر
دستاوردهای این دوره آموزشی عنوان کرد.
برادران، به دیگر دستاوردهای این سمینار اشاره کرد و افزود: ایجاد امکان اجرای پروژه تحقیقاتی در زمینه SDI و مدیریت زمین، فراهم آمدن زمینه حمایت از انجام طرح‌های پژوهشی مربوطه توسط شهرداری‌های کلان شهرها و مرکز مطالعات SDI و مدیریت زمین دانشگاه ملبورن از دستاوردهای این دوره است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین هماهنگی جهت تبادل تفاهمنامه در سطح دستگاه‌های استانی به تمام دستگاه‌های اجرایی برای تامین اطلاعات مربوط به لایه‌های اطلاعات مکانی هر دستگاه توسط دستگاه مربوطه در سامانه جامع SDI از دستاوردهای دیگر این دوره است.
وی با بیان اینکه در این دوره به ایجاد مدیریت یکپارچه شهری با تاسیس اولین مرکز SDI شهری و مدیریت زمین در مشهد به عنوان پایلوت نیز اهتمام شد، تصریح کرد: در این دوره حمایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور جهت استمرار این دوره در تمام سطح کشور اعلام شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول