اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استانداران خراسان رضوی و جنوبی؛

تفاهمنامه تحقیق و پژوهش در مورد زرشک و زعفران منعقد شد

خبرگزاری فارس: تفاهمنامه تحقیق و پژوهش در مورد زرشک، عناب و زعفران با حضور استانداران خراسان رضوی و جنوبی و معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شد.

تفاهمنامه تحقیق و پژوهش در مورد زرشک و زعفران منعقد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی صبح امروز در حاشیه نمایشگاه پژوهش در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده بود، اظهار داشت: این نمایشگاه بهترین فرصت برای عرض اندام دستگاه‌های پژوهشی است.
رضا عبدالملکی با بیان اینکه با حمایت‌های استاندار این گونه کارهای بزرگ در خراسان شکل گرفته است، ابراز امیدواری کرد: در سال 90 بهترین نمایشگاه هفته پژوهش را برگزار کنیم.
وی حرکت علمی و پیشرفت رو به جلو کشور را مدیون پژوهش و فناوری عمومی دانست و ابراز داشت: به همت دانشگاه‌ها، موسسات دانش‌محور بر سند آموزشی تکیه شد و اساس این سند در کارگروه استان بر حوزه علم‌گرایی در حوزه پژوهش تاکید کردیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی افزود: 4 هزار و 500 طرح در دستگاه‌های مختلف اجرایی مطرح شده است.
وی یادآور شد: یک هزار و 280  طرح در قالب فرآیند دانش‌محور انجام و در منشوری مناسب طرح به اجرا درآمد.
عبدالملکی با تاکید بر اینکه 491 طرح فرابخشی از میان 789 طرح  اجرایی انتخاب شد، تصریح کرد:  در حوزه‌های مختلف 516 طرح توصیفی و 338 ‌طرح در زمینه‌های کاربردی نیز داشتیم.
وی توضیح داد: امسال به همت استانداری خراسان رضوی بیش از 24 میلیارد و 800 میلیون تومان به کارهای پژوهشی اختصاص داده شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: ضمن اینکه در دانشگاه‌های دولتی، آزاد و  غیرانتفاعی سیر گرفتن دانشجو رو به افول است ولی در خراسان رضوی افزایش داشته‌ایم.
وی ابراز داشت: هم‌اکنون در خراسان رضوی حدود 253هزار دانشجو داریم که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشتیم ضمن اینکه در سال 88 حدود 7.4 درصد در دانشگاه‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی بوده‌اند که امسال 8.1 شده است.
عبدالملکی در رابطه با نمایشگاه پژوهش و فناوری افزود: سال گذشته 12 هزار متر مربع با 700 غرفه داشتیم که ولی امسال 20 هزار متر با 750 غرفه در اختیارمان است ضمن اینکه امسال واحد مسابقات، بورس ایده، داریم و بر روی آن کار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول