اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی غرب کشور:

تفاهم‌نامه تجاری‌سازی محصولات کشاورزی در تبریز امضا شد

خبرگزاری فارس: رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی غرب کشور گفت: تفاهم‌نامه کاربردی و تجاری‌سازی تحقیقات کشاورزی میان پژوهشکده بیوتکنولوژی شمال‌غرب کشور و سازمان‌های متولی امر کشاورزی آذربایجان‌شرقی امضا شد.

تفاهم‌نامه تجاری‌سازی محصولات کشاورزی در تبریز امضا شد
 محمدامین حجازی امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در تبریز بر توسعه پژوهش در زمینه کشاورزی تاکید کرد.
وی اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف توسعه فناوری کشور و نظر به اهمیت و اولویت‌گذاری در زمینه تحقیقات پژوهشکده بیوتکنولوژی غرب کشور در این راستا برنامه‌ریزی می‌شود.
رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی غرب کشور افزود: خوشبختانه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی توجه خاصی به موضوع تحقیقات داشته و تعامل گسترده‌ای میان این سازمان‌ها و پژوهشکده بیوتکنولوژی غرب کشور وجود دارد.
وی ادامه داد: حمایت از بخش خصوصی در زمینه تحقیقات کشاورزی ضروری بوده و در همین راستا امضا تفاهم‌نامه‌ای ضروری به نظر می‌رسید.
رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی غرب کشور گفت: تفاهم‌نامه کاربردی و تجاری‌سازی تحقیقات کشاورزی میان پژوهشکده بیوتکنولوژی شمال‌غرب کشور و سازمان‌‌های متولی امر کشاورزی آذربایجان‌شرقی امضا شد.
حجازی اظهار کرد: کاربردی کردن و تجاری‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشکده بیوتکنولوژی غرب کشور در بخش‌های مختلفی از جمله تولید و تکثیر پایه‌های زراعی و باغی از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است که همزمان با هفته پژوهش در تبریز امضا شد.
وی گفت: کمک به تکمیل چرخه ایده تا محصول از طریق انجام مطالعات بازار و طرح‌های تحقیقاتی سفارشی و مشتری‌مدار از موضوعات این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.
رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی غرب کشور خاطرنشان کرد: همکاری برای حفظ حقوق مالکیت فکری پژوهشکده بیوتکنولوژی غرب کشور در خصوص دانش فنی و دیگر دستاوردهای حاصله از طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: مدت امضای تفاهم‌نامه به مدت دو سال است که با توافق طرفین قابل افزایش نیز است و الحاق بندهای دیگر نیز با توافق ممکن است.
حجازی اظهار امیدواری کرد، با حسن اجرای این تفاهم‌نامه که مورد تاکید مسئولان کشاورزی آذربایجان‌شرقی است، شاهد نتایج ارزشمند در زمینه تحقیقات کشاورزی باشیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول