اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدیری ابیانه:

زن مسلمان باید قدر موهبت حجاب را بداند

خبرگزاری فارس: کارشناس سیاسی و روابط بین‌الملل گفت: زنان مسلمان باید قدر موهبت حجاب را بدانند زیرا زنان غربی بیچاره‌ترین زنان عالم هستند و توسط مردها تحقیر شده‌اند.

زن مسلمان باید قدر موهبت حجاب را بداند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدحسن قدیری‌ابیانه شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهید ادواردو آنیلی در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های یهودیان این است که مال‌دوست و سرمایه‌پرست هستند و بر اساس اعتقادات تحریف شده دینی خود را نژاد برتر می‌دانند.
قدیری‌ابیانه افزود: ادواردو انسانی صادق و حقیقت‌طلب بود و این به علت متفاوت بودن دین پدر و مادرش از یکدیگر بود، زیرا پدرش مسیحی و مادرش یهودی بود و ادواردو تناقض‌های تحریف شده در این دو دین را می‌دید.
وی بیان کرد: در مسیحیت تحریف شده، حضرت عیسی (ع) را در حد خدا می‌دانند اما در یهودیت هیچ معجزه‌ای برای حضرت عیسی (ع) قائل نیستند.
قدیری‌ابیانه گفت: مسلمان شدن ادواردو نشانه حق‌طلبی او بود و او در اوج امکانات بود که متوجه شد دنیا و سرمایه‌داری برای انسان خوشبختی نمی‌آورد و دنبال این بود که ثروت خانوادگی خود را در راه اسلام هزینه کند.
قدیری‌ابیانه عنوان کرد: ادواردو انجیل و تورات را به خوبی می‌شناخت، اما در قرآن کریم حقیقت را یافت.
وی با اشاره به اینکه اگر کسی اسلام را صادقانه مطالعه کند، جای تعجب است که مسلمان نشود، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در مسیحیت خرافات زیادی وارد شده است، کسانی که خرافات این دین را دیده‌اند در حال تشرف به اسلام هستند.
سفیر سابق ایران در مکزیک بیان داشت: بر خلاف آنکه اسلام مردم را به تفکر و تعقل دعوت می‌کند، اما در مسیحیت بزرگ‌ترین دشمن ایمان را تفکر و عقل می‌دانند.
قدیری‌ابیانه تصریح کرد: در غرب قرآن را می‌سوزانند تا کسی آن را نخواند و جذب اسلام نشود.
وی تاکید کرد: در کلیسا مطرح کرده‌اند که پذیرش ظلم نشانه ایمان به خداست، اما در اسلام زیر بار ظلم و ستم رفتن را دشمنی با خدا می‌دانند.
قدیری‌ابیانه بیان داشت: کسانی که در ایران و کشورهای دیگر مسیحیت را تبلیغ می‌کنند به کوچک‌ترین خرافات مسیحیت اشاره نمی‌کنند.
وی افزود: امروز مستکبران در تمام عالم با استفاده از تبلیغات گسترده، خواسته‌های خود را وارد افکار جوانان کشورهای دیگر به ویژه مسلمانان می‌کنند.
قدیری‌ابیانه اذعان کرد: احساس آزادی با واژه آزادی متفاوت است و در غرب افرادی که احساس آزادی کنند را به سرعت حذف می‌کنند.
وی بیان کرد: سرکوب جنبش وال‌استریت در غرب به دلیل حس آزادیخواهی مردم است و با برخورد شدیدتری نیز روبه‌رو می‌شود.
قدیری‌ابیانه گفت: زنان مسلمان باید قدر موهبت حجاب را بدانند، زیرا زنان غربی بیچاره‌ترین زنان عالم هستند و توسط مردها تحقیر شده‌اند.
وی تصریح کرد: کارکرد و تاثیر سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی بستگی به برنامه‌ریزی‌های داخلی دارد و دانشجویان می‌توانند با درس خواندن قدرت روابط دیپلماتیک را افزایش دهند.
قدیری‌ابیانه اظهار داشت: اگر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همت مضاعف و کار مضاعف پیگیری شود، قدرت مذاکرات دستگاه دیپلماسی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: گرایش به عرفان‌های کاذب در کشور نتیجه تصور غلط از اوضاع سیاسی و اقتصادی در جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول