اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تشیع جاسک:

عمل به حجاب ارزش‌ زنان مسلمان را ارتقا می‌دهد‎

خبرگزاری فارس: امام جمعه تشیع جاسک گفت: عمل به حجاب ارزش‌های زنان مسلمان را ارتقا می‌دهد و این ارزش‌ها در کشور باید نهادینه شود.

عمل به حجاب ارزش‌ زنان مسلمان را ارتقا می‌دهد‎
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر جاسک در شرقی‌ترین بخش هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد غلامی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار داشت: نباید خواهران نسبت به حجاب بی‌تفاوت باشند بلکه باید بیش از پیش حجاب را سرلوحه خویش قرار دهند تا به عمل امر به معروف و نهی از منکر برسند.‏
وی یکی از واجبات زنان مسلمان را امر به حجاب دانست و گفت: عمل به حجاب ارزش‌های زنان مسلمان را ارتقا می‌دهد و این ارزش‌ها در کشور باید نهادینه شود.‎
وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه (س) افزود: ازدواج سنت پیامبر است و خانواده‌ها نباید راه ازدواج جوانان را پر پیچ و خم جلوه دهند و بلکه باید جوانان را به این امر الهی تشویق کنند.
امام جمعه جاسک در ادامه گفت: امروزه سخت‌گیری‌های خانواده‌ها باعث شده دختران دیگر به فکر ازدواج نباشند.
خطیب جمعه جاسک خانواده‌ها را برای فراهم کردن مقدمات ازدواج جوان‌هایشان دعوت کرد و گفت: چه سعادتی بهتر از این که خانواده‌ها بتوانند دختر و پسرهایشان را در روز ازدواج دو یار وفادار و پاکیزه عالم بشریت حضرت علی و حضرت فاطمه روانه خانه بخت کنند.
وی در ادامه، هفته بسیج دانش آموزی را هفته خودباوری و رشادت دانش آموزان بسیجی هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همه می‌دانیم که نوجوان ۱۴ ساله بسیجی سردار شهید حسین فهمیده از خودگذشتگی خود را با بستن نارنجک به دور کمر و رفتن به زیر تانک رژیم بعثی عراق و همچنین منهدم شدن تانک دشمن به همگان ثابت کرد.
غلامی ادامه داد: نوجوانان دانش آموز بسیجی سهم بسیاری را در بدست آوردن این انقلاب شکوهمند دارند و باید برای حفظ ارزش‌های انقلاب ایران مانند رشادت‌های شهید فهمیده سعی و تلاششان را بکنند.
انتهای پیام/‏‎ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول