اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سپاه قائم مطرح کرد:

افزایش تهاجم به زنان مسلمان/ خدشه‌دار کردن حقوق زن از سوی غرب

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان افزایش تهاجم به زنان مسلمان گفت: غرب به دنبال خدشه‌دار کردن حقوق زن است.

افزایش تهاجم به زنان مسلمان/ خدشه‌دار کردن حقوق زن از سوی غرب
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی احمدیان عصر امروز در نخستین همایش استانی بسیج حقوقدانان که به همت بسیج حقوقدانان سپاه استان و با موضوع نقد حقوق زن از دیدگاه غرب با حضور فائزه اعظم‏زاده در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران باید تلاش کنند تا با احکام حقوقی فردی و اجتماعی آشنا شوند.
احمدیان افزود: در همه دنیا موضوع زن و حقوق زن مورد تهاجم قرار گرفته است؛ در حالی که اسلام به صراحت بیان کرده است که ایمان، کمال و هدایت در دنیا و رستگاری، نجات و سعادت در آخرت هیچ ارتباطی با جنسیت ندارد.
وی خاطرنشان کرد: اگر در برخی از امور، اسلام مسائلی را در خصوص مرد یا زن گفته مربوط به تفاوت جنیست یا جایگاهی است که زن یا مرد در آن قرار گرفته‌اند؛ نه اینکه به حقوق انسانی آنها ارتباط داشته باشد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت:‌ زن در اسلام برای تعالی و ارتقای معنوی موظف به همه وظایفی است که مرد برای ارتقای به مدارج برتر بدان امور مکلف شده است؛ در ایمان، عبادات، اخلاق، معاملات و سایر احکام و حقوق شرعی زن با مرد برابر است.
احمدیان تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب تهاجم نسبت به زن بیشتر شده است و مخالفان حقوق زن به دنبال خدشه‌دار کردن حقوق زن هستند و می‌خواهند زنان را به انحراف کشیده و از این طریق به مقاصد شوم خود دست یابند.
همچنین حسن صالحی، مدیر سازمان بسیج حقوقدانان سپاه استان سمنان هدف از برگزاری این همایش را جذب، آموزش، سازماندهی، حفظ و انسجام و به کارگیری حقوق‏دانان بسیجی به منظور دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن و اجرای منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و ارتقای معرفت دینی و سیاسی و تقویت روحیه خدمت‏گزاری عنوان کرد.
وی ادامه داد: توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و تقویت روحیه همکاری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، سازماندهی و استفاده از توانمندی‌های حقوق‏دانان بسیجی در حل مسائل و توسعه پیشرفت حقوقی نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این همایش بوده است.
صالحی یادآور شد: بسیج حقوق‏دانان تازه تشکیل شده است و امید است با همت بسیجیان عضو این قشر، به اهداف والای خود دست یابد.
یادآور می‏شود؛ در پایان این همایش از سه مادر شهیدان مومنی به عنوان زن برتر تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول