اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مهلت ثبت‌نام

13 نفر در پاکدشت داوطلب نمایندگی مجلس نهم شدند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار پاکدشت گفت: با پایان ثبت‌نام از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس 13 نفر برای نمایندگی مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

13 نفر در پاکدشت داوطلب نمایندگی مجلس نهم شدند
عین‌الله تاجیک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ثبت نام 13 نفر داوطلب در شهرستان پاکدشت برای نمایندگی مجلس نهم خبر داد و گفت: با اتمام مهلت هفت روزه ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، پرونده ثبت نام داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پاکدشت با ثبت نام 13 داوطلب بسته شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت اعلام کرد: بر اساس اطلاعات درج شده در سامانه جامع انتخابات وزارت کشور، در پایان آخرین روز از مهلت ثبت‌نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی، 13 نفر در شهرستان پاکدشت داوطلب نمایندگی مجلس شده‌اند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر 13 داوطلب نمایندگی مرد هستند که دو نفر دارای مدرک دکترا و 11 نفر دارای مدرک فوق لیسانس هستند و پس از ثبت‌نام ‌داوطلبان، جزئیات مشخصات داوطلبان برای استعلام از طریق وزارت کشور به مراجع چهارگانه و شورای نگهبان ارسال می‌شود.
تاجیک از انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان تجلی گاه حضور مردم ایران برای نظارت بر امور کشور یاد کرد و اظهار داشت: مردم ایران با در نظر گرفتن دو موضوع مهم حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در این دوره از انتخابات نیز شرکت می‌کنند.
معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان ایران اسلامی را مایوس و به جهانیان ثابت می‌کند که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند. 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت در پایان ابراز امیدواری کرد که ملت ایران با حضور پرشور خود در این دوره از انتخابات بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار جهانی نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه  هستند.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول