اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ بوشهر:

‌در انتخابات با هیچ فرد و یا گروهی تعارف نداریم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ بوشهر گفت: به منظور صیانت از آرای مردم با هر فرد، گروه و جریانی که در انتخابات خارج از چارچوب قانونی فعالیت کند تعارف نداریم و برخورد خواهد شد.

‌در انتخابات با هیچ فرد و یا گروهی تعارف نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، محمدحسن شنبدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان که در محل سالن فرهنگی و هنری شهید رئیسعلی دلواری شهر دلوار برگزار شد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: فتنه 88 یک جریان اتفاقی و مقطعی نبود بلکه جریانی بود که در سران آن در داخل و خارج از کشور از سال‌ها قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند که با بصیرت و هوشیاری مردم در دشمن شناسی و اقدام به موقع خنثی شد.
وی افزود: حماسه 9 دی برخاسته از محبت و اوج عشق مردم به امام حسین (ع) و ولایت و سایر مقدسات اسلامی در پاسخ به هتاکان و حرمت‌شکنان به این مقدسات و اعتقادات دینی مردم بود.
شنبدی در آستانه نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات به عنوان حماسه‌ای مردمی و مظهر مردم سالاری دینی به شمار می‌رود.
وی عنوان کرد: انتخابات عاملی بازدارنده در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایران اسلامی است و در تمام حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و حتی زیرساختی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در سطوح ملی و بین‌المللی تأثیرگذار است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه در 90 درصد از حوزه‌های انتخاباتی از سیستم رایانه‌ای استفاده خواهد شد گفت: از شش ماه قبل امور مربوط به برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در استان تدارک دیده شده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: به منظور صیانت از آرای مردم با هر فرد، گروه و جریانی که خارج از چارچوب قانونی فعالیت کند تعارف نداریم و برخورد خواهد شد.
شنبدی در خصوص دسیسه‌های دشمنان در انتخابات آتی هشدار داد و گفت: مطمئناً دشمن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی توطئه‌هایی را برنامه‌ریزی کرده که مردم باید همچون گذشته با بصیرت و هوشیاری برنامه‌های آنان را نقش بر آب کنند.
وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های بخشدار سابق دلوار و سرپرست بخشداری دلوار در مدت تصدی این مسئولیت بیان کرد: مسئولیت عرصه آزمایش الهی است و هر مسئول در صورتی از زیر بار این آزمایش الهی سربلند بیرون می‌آید که با  خدمت صادقانه، رضایت مردم را جلب کرده باشد.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر نیز گفت: حماسه 9 دی پس از جریان فتنه 88 به همه نشان داد که پیروز واقعی مردم بودند که با حضور گسترده، بصیرت و ولایت‌مداری خود را  به اثبات رساندند.
ناصر کشاورزی تاکید کرد: همه در برابر رویدادها و حوادث پیرامون خود مسئول هستیم و باید در این خصوص مسئولان توجه ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول