اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بازرسی انتخابات گلستان تاکید کرد

برخورد جدی با استفاده‌کنندگان امکانات دولتی در انتخابات

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: مدیران وظیفه ندارند در حمایت از کاندیدا فعالیت کنند، با مدیرانی که بخواهند از امکانات دولتی در حمایت یک کاندیدا استفاده کنند، برخورد جدی و قاطعانه می شود.

برخورد جدی با استفاده‌کنندگان امکانات دولتی در انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمدعلی نوبخت اظهار داشت: مردم ما با اعتقاد به مبانی اسلام در همه عرصه‌ها حضور دارند و در پرتو تدابیر روشنگرانه امام و مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: انتخابات از نمادهای برجسته نظام مردم‌سالاری دینی است که مردم مبنا و محور آن هستند.
مشاور استاندار و مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان گلستان گفت: اجرای قانون، امانتداری و صیانت از آرای مردم وظیفه بازرسان است که به طور جد پیگیر آن هستیم.
نوبخت اضافه کرد: سعی می‌کنیم بازرسانی انتخاب کنیم که خوشنام و معتمد بوده و با بی‌طرفی در انتخابات شرکت کنند.
 وی ادامه داد: نظارت بر اجرای قانون مهمترین وظیفه بازرسان است و با متخلفان و هر کسی که بخواهد رأی مردم را مخدوش کند برخورد قاطع خواهیم کرد و به مراجع ذیصلاح گزارش می‌کنیم.
دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان خاطر نشان کرد: انتخابات توزیع سرمایه نیست، برخی تصور نکنند که با توزیع پول می‌توانند از مردم رأی بگیرند.
وی اضافه کرد: به طور قطع همه موارد تخریب، ترور شخصیت و تبلیغات زودهنگام را زیر نظر داریم و به مراجع ذیصلاح، امنیتی و قضایی گزارش خواهیم کرد.
نوبخت یادآور شد: اسلام می‌تواند به همه نکات پاسخ دهد و این جامعیت اسلام است مردم بر اساس جامعیت اسلام و اعتقاد به ارزش‌های والای اسلام و ایمان است که پیروز شده‌اند قانون‌مداری و اخلاق‌مداری، معیار ما در سلامت انتخابات است که برای نظام ما نقطه قوت تلقی می‌شود.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول