اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه امسال صورت گرفت

رشد 71،5 درصدی سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از رشد 5،71 درصدی قراردادهای منعقد شده با سرمایه‌گذاران برای واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در 9 ماهه امسال خبر داد.

رشد 71،5 درصدی سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی همت بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان آذر ماه امسال 228 سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای دریافت زمین با این شرکت قرارداد انعقاد کرده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 133 نفر بوده از رشد بیش از 70 درصدی برخوردار است.
وی افزود: با انعقاد این قراردادها در 9 ماهه امسال حدود 70 هکتار زمین به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.
همت اضافه کرد: هم‌اکنون در 50 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس به صنعتگران و سرمایه‌گذاران زمین واگذار می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، واگذاری زمین در شهرک‌های جدید صنعتی که پایان سال گذشته و نیمه نخست امسال به بهره‌برداری رسیده‌اند را از عوامل افزایش تعداد قرارداد و واگذاری زمین اعلام کرد و گفت: علاوه بر آن در این مدت با تسهیل در شرایط واگذاری زمین و حذف بروکراسی‌های زائد، بستر مناسبی برای سهولت در واگذاری زمین به متقاضیان به وجود آمده است.
همت ادامه داد: با احتساب آمار 9 ماهه امسال تاکنون بیش از1320هکتار زمین در قالب 3 هزار و 200 قرارداد به صنعتگران و سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان واگذار شده است.
وی با بیان اینکه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان که در آنها زمین به متقاضیان واگذار می‌شود زیرساخت‌ها شامل آب، برق، گاز، تلفن و همچنین شبکه فاضلاب، جدول‌گذاری معابر و آسفالت اجرا شده است تصریح کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط دولت برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان، استقرار واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی به لحاظ اقتصادی به صرفه است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول