اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بادامچیان در گردهمایی ‌جبهه اصولگرایان ‌گلستان:

وحدت ‌‌ترفندهای دشمن را به ‎هم می‌‌ریزد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: وحدت و همراهی مردم در همه صحنه‎های حضور به‎ ویژه عرصه حساس انتخابات می‎تواند بار دیگر ترفندهای دشمن را به‎ هم بریزد.

وحدت ‌‌ترفندهای دشمن را به ‎هم می‌‌ریزد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدلله بادامچیان در گردهمایی بزرگ جبهه اصولگرایان استان گلستان که عصر امروز در کانون طه گرگان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان نمی‎توانند با نظامی که به امدادهای غیبی الهی، متکی است مقابله کنند.
وی تصریح کرد: اینکه دائما بر وحدت و هماهنگی مردم تاکید می‎شود برای این است که نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مقتدر و در سطح جهانی مستکبران را به ارض کشانده است همچنین ملت‎های منطقه را به بیداری رسانده و این بیداری اسلامی، بار دیگر عظمت و شکوه دنیای اسلام را نوید می‎دهد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: بیداری انسانی در غرب موجب شده که ملت‎های غربی متوجه فریب‎های چند ‎صدساله شوند و شعارشان غیر از مسائل اقتصادی و اجتماعی، یک شعار بلند فرهنگی است و ملتهای  غربی می‎گویند که ما 99 درصد هستیم پس چرا باید یک درصد سلطه‎گران با فریب و دروغ به نام دموکراسی غربی و حقوق بشر ، نظام لیبرال و اقتصاد سرمایه‎داری را بر ما سلطه کنند.
بادامچیان ادامه داد: در چنین موقعیتی که دنیا در حال یک حرکت جدی و حساس است کینه دشمنان خدا نسبت به کشور اسلامی ما بیش از گذشته شده است.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش‎رو همه نوع ترفندی را خواهیم داشت، افزود: اصلی که بیش از هر چیز، دشمنان توجه دارند مسئله تفرقه است لذا اگر ما متفرق باشیم نمی‎توانیم در مقابل تهدیدات پیروز باشیم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: این بار تاکید جدی بر روی وحدت این است که با مصالح اسلام، مصالح ملت ‎اسلامی و همه مردمی که در دنیا مظلوم هستند را در نظر بگیریم و از دنیاطلبی‎ها بپرهیزیم.
بادامچیان هدف از این گردهمایی را وظیفه‎یابی عنوان کرد و گفت: بصیرت و آگاهی به وضعیت فعلی جهان و حوزه‎های انتخابیه‎ای که مربوط به مجلس است، بردباری، مدارا و پرهیز از تفرقه، همچنین حضور حداکثری در انتخابات از مسائل مهمی است که باید جدیت کنیم تا حضور همه مردم در این حق و تکلیف‎شان، گسترده باشد.
وی تاکید کرد: دهه اول صرف تثبیت نظام شد، دهه دوم صرف بازسازی بعد از جنگ، دهه سوم صرف زیرساخت‎ها که همه این‎ها به رهبری ولایت‎فقیه انجام شد لذا مجلس نهم که متعلق به دهه چهارم انقلاب است باید بتواند رها‌وردها را گسترده کند، ضعف‎ها را برطرف، مشکلات را مرتفع، اشتغال، بیکاری و تورم را حل کند.
انتهای پیام/‌ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول