اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

حضور در انتخابات ناامیدی دشمنان را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: مردم باید مشارکت خود و افزایش بصیرت سیاسی و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی را گسترش دهند چرا که حضور پرشور در انتخابات ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد.

حضور در انتخابات ناامیدی دشمنان را به همراه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ماشاءالله احمدی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان دیلم اظهار داشت: انتخابات نماد مردم‌سالاری در ایران اسلامی است و مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور خود وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان می‌دهند.
وی افزود: پس از انقلاب دشمن همواره با انواع تبلیغات و توطئه‌ها علیه نظام مردمی ایران تلاش کرده تا نظام ایران اسلامی را تضعیف کند که با درایت رهبری و هوشیاری مردمی دسیسه‌های آنان خنثی شده است.
فرماندار دیلم فتنه 88 را یکی از توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: حماسه ملت ایران در نهم دی ‌ماه پاسخی روشن به همه کسانی بود که قصد هتک حرمت به مقدسات اسلامی و آرمان‌های انقلابی ملت را داشتند.
احمدی گفت: صیانت از آرای مردم و تشریح الزامات انتخابات از مهم‌ترین رسالت‌های هیئت اجرایی انتخابات است که باید با دقت نظر انجام گیرد.
وی همچنین با بیان اینکه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان انتخاب شده اظهار داشت: با تلاش مجموعه برگزار کننده انتخابات و مشارکت مردم، شهرستان دیلم از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده برخوردار است.
فرماندار دیلم گفت: نهم دی آینه‌ای است که تصویر و همدلی ملت ایران در دنیا منعکس شد و پیوندی که میان مردم و ولایت در این روز شکل گرفت موجب شگفت‌زدگی جهانیان شد.
احمدی ادامه داد: در نهم دی ماه مردم با الگو گرفتن از اباعبدالله الحسین (ع) حماسه آفرینی و ثابت کردند که در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه روز نهم دی یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در این روز همه توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی خنثی شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم افزود: امروز خیزش و بیداری مردم در اقصی نقاط منطقه و جهان نتیجه گسترش گفتمان انقلاب و امام خمینی (ره) است و باید این آرمان‌های امام راحل همیشه جاودان بماند.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول