اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

شناخت اولویت‌های حرکتی در برابر خط دشمن ضروری است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری بر شناخت خط و مسیر دشمن و شناخت اولویت‌های حرکتی آن تاکید کرد.

شناخت اولویت‌های حرکتی در برابر خط دشمن ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در همایش بزرگ بصیرت که در تالار نور مشهد برگزاری شد، اظهار داشت: آنجایی که پای دین و مقابله با دشمنان دین و ارزش‌های اسلام به میان می‌آید باید همه برنامه‌ها ولو حضور در بیابان عرفات را رها کرد و به دفاع از دین پرداخت همانند کاری که امام حسین انجام داد و عرفات را رها و به میدان کربلا پا گذاشت.
خطیب جمعه مشهد افزود: یکی از شگردهای دشمن در حال حاضر تهیه امکانات مالی و کمک‌های فوق‌العاده نسبت به جریان‌های مذهبی برای بازداشتن آنان از ورود به عرصه مبارزه با دشمنان است.
آیت‌الله علم‌الهدی، وقت‌شناسی و جریان‌شناسی را دو اصل مهم برای شناخت دشمن دانست و تصریح کرد: شناخت خط و مسیر دشمن و شناخت اولویت‌های حرکتی در برابر خط دشمن دو مسئله مهم است.
عضو  مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب مقدس اسلامی ایران با سه اصل حاکمیت ارزش‌های دینی، استکبارستیزی و ساده‌زیستی در جامعه به پیروزی رسید، عنوان کرد: بصیرت در فتنه 88 برای ما قابل تامل است و شناخت راه دشمنان دین و اهل بیت(ع) از اولویت‌های حرکتی و فعالیتی ما در عرصه خدمت‌گذاری و نوکری اهل‌بیت(ع) است.
وی با بیان اینکه دشمن از طریق اقتصاد نتوانسته به کشور ضربه بزند و به دنبال وارد کردن فتنه در انتخابات دور نهم مجلس است، تاکید کرد: مسئله انتخابات دور دهم فرصتی برای دشمن بود تا فضایی را ایجاد و عناصری را روی کار آورد و جریان‌هایی را به عنوان کارگزاران خود در نظام پابرجا کند و پس از انتخابات و رای نیاوردناصلاح‌طلب‌ها به نتیجه انتخابات اعتراض و فتنه 88 را به راه انداختند و رسما موضع خود را اعلام کردند و با زدن به سیم آخر پرچم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند.
امام‌جمعه مشهد بیان داشت: حماسه 9 دی روزی بود که مردم با آمدن به صحنه در مقابل فتنه‌گران ایستادند اما قصه 9 دی تمام نشده و با اینکه این حماسه برای دشمن یک شکست محسوب می‌شود اما مسیر دشمن همچنان ادامه دارد.
عضو  مجلس خبرگان رهبری با  بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ به کشور و براندازی اصول گفتمان انقلاب است، خاطرنشان کرد: دو جریان ناپاک و نجس‌العین به عنوان اصول‌گرا در عرصه وارد شده‌اند که همان جریان اصلاح‌طلب انحرافی هستند که بدون تابلو و با اسم اصول‌گرا وارد عرصه شده‌اند.
آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: مسئله انتخابات دور نهم مجلس یک فرصت دیگر برای دشمن است تا وارد عرصه شوند اما فایده‌ای که دولت نهم برای ما داشت، این بود که جلوی سراشیبی و سقوط گفتمان دینی انقلاب را گرفت و مقام معظم رهبری نیز میدانی را ایجاد کردند تا این اصول به حالت اولیه برگردند و این بزرگ‌ترین تو دهنی بر دهان استکبار بود.
وی با اشاره به جریان استکباری، بیان داشت: این جریان جریانی است که از روز بعثت پیامبر اکرم(ص) در مقابل ایشان ایستادگی کرد و فکر می کرد که او باید برتر و حاکم بر جامعه باشد و سرنوشت افراد بشر در این جریان شکل بگیرد و قدرتی بالاتر از آن و حتی خدا وجود نداشته باشد و در زمان ما نیز این جریان با این نشان در عرصه دنیا در مقابل نظام اسلامی ایستاد.
خطیب جمعه مشهد تصریح کرد: تا زمانی که امام خمینی(ره) در قید حیات بودند، اصول گفتمان انقلاب به جای خود بود اما پس از آن با سیاست‌های برخی کارگزاران نظام تغییرات زیادی در فرهنگ انقلاب ایجاد و اصول گفتمان انقلاب در مسیر سراشیبی و سقوط افتاد و متاسفانه در مقابل این سراشیبی فضای جامعه نیز هماهنگی می‌کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تنها فردی که در برابر این سراشیبی و سقوط گفتمان دینی ایستادگی کرد، شخص مقام معظم رهبری بودند که با تدبیر و درایتی که داشتند، این سراشیبی را متوقف کردند.
علم‌الهدی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی پرچمدار امام حسین(ع) و علمدار عاشورای حسینی در جامعه هستند، افزود: اولویت اول هیئت‌های مذهبی باید دفاع از دین باشد چرا که اولویت امام حسین(ع) احیای دین بود و هیئت‌های مذهبی نیز هر چه دارند باید وارد عرصه سیاست و مبارزه با استکبار کنند و جلوی دشمن را بگیرند.
انتهای پیام/ن10/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول