اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

دشمن قصد دارد انتخابات را منحصر به اصولگرایان جلوه دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: در حال حاضر دشمنان با تمامی توان درصددند انتخابات مجلس شورای اسلامی را منحصر به اصولگرایان جلوه دهند.

دشمن قصد دارد انتخابات را منحصر به اصولگرایان جلوه دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: اعتقاد به معاد آثار تربیتی بی‌شماری در سطح جامعه دارد که مراقبت از رفتار و کردار از مهم‌ترین آنها به شمار می‌رود.
وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به سالروز حماسه 9 دی افزود: این روز بزرگ به عنوان روز میثاق مردم با ولایت نامیده شده است و حضور مداوم مردم در تمامی عرصه‌های اجتماعی، انقلاب را بیمه کرده است.
خطیب جمعه شهرضا با تشریح اهداف مستکبران از طراحی حوادث پس از انتخابات بیان داشت: یکی از مسائلی که در سال‌های اخیر با اهداف خاصی در جامعه ترویج یافته است نسبت دادن مشکلات و مسائل اجتماعی به روحانیت بوده که بیشتر با هدف تضعیف جایگاه روحانیت در جامعه انجام گرفته است.
یعقوبی با اشاره به رشادت‌های تاریخی مردم شهرضا و اصفهان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم شهرضا در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نخستین مردمی بودند که با شهامت مجسمه طاغوت را به پایین کشیدند و نام خود را برای همیشه ایام در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جاودانه کردند.
نماینده ولی فقیه در شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات موظفند با تهیه گزارش و اخبار مردم را در جریان مسائل انتخابات قرار دهند.
امام جمعه شهرضا با تشریح جایگاه انتخابات در جامعه اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که انتخابات باید به عنوان مسابقه‌ای در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم مطرح باشد و نه میدانی برای کسب قدرت و امیدواریم این اصل مهم همواره مد نظر مردم و کاندیداها باشد.
وی حماسه نهم دی‌ماه را حادثه تاریخی ملت ایران دانست و گفت: حرکت خودجوش و یکپارچه ملّت ایران در روز هشتم و نهم دی‌ماه 88 نشانگر اوج علاقه مردم به اهل‌بیت (ع) و ولایت است.
یعقوبی تصریح کرد: کشور ایران همچنان که در طول این 32 سال موفقیت‌های بزرگی را در زمینه‌های گوناگون به دست آورده است اکنون نیز با توکل بر خدا و تکیه بر مقام ولایت و اتحاد ملّت پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول