اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان یزد:

85 نفر در یزد برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان یزد گفت: تا پایان مهلت ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس در استان یزد، 85 نفر ثبت‌نام کردند.

85 نفر در یزد برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند
مهدی تقوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان یزد در چهار حوزه این استان در مهلت مقرر شده از سوی ستاد انتخابات کشور انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: تا ساعت پنج عصر روز گذشته، 85 نفر در حوزه‌های مشخص شده در استان یزد ثبت‌نام کردند.
تقوایی با اشاره به آمار ثبت‌نام کنندگان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: در اردکان پنج نفر، در تفت 16 نفر، در مهریز 26 نفر و در یزد 38 نفر ثبت‌نام شدند.
این مسئول با بیان اینکه مرحله بعدی این دوره از انتخابات، تایید صلاحیت ثبت‌نام کنندگان است، افزود: مراحل مختلف در استان یزد به خوبی پیش می‌رود.
تقوایی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اعلام اسامی ثبت‌نام شدگان اعلام کرد: هنوز مجوزی برای اعلام اسامی نداریم، اما تلاش می‌کنیم تا پایان امروز با دریافت مجوز از ستاد انتخابات در تهران، اسامی ثبت‌نام شدگان را به رسانه‌ها اعلام کنیم.
یزد در این دوره از انتخابات، پنج نماینده راهی مجلس خواهد کرد که ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز یک نماینده، یزد و صدوق یک نماینده، تفت و میبد یک نماینده، اردکان یک نماینده و طبس نیز به طور مشترک با چند حوزه از خراسان جنوبی یک نماینده مشترک خواهند داشت.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول