اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

‌نمایندگان انتخابی مردم در مجلس باید در خدمت ‌رهبری باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: ‌نمایندگان انتخابی باید در خدمت ولایت و رهبری و مردم بوده و درد مردم را دانسته و در راستای رفع نیازهای آنها تلاش کنند.

‌نمایندگان انتخابی مردم در مجلس باید در خدمت ‌رهبری باشند
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی عصر امروز در جمع مسئولان شهرستان طارم، اظهار داشت: امنیت روز افزون کشور به دلیل وجود نیروهای ارزشی و کارآمد در کشور از جمله نیروی انتظامی است.
وی با اشاره به امنیت روز‌افزون کشور تصریح کرد: اگر چه دشمنان با توطئه فراوان در تلاش برای ناامن جلوه دادن ایران هستند، اما خداوند توسط نیروهای امنیتی توطئه آنان را خنثی کرده و امنیت کشور را حفظ می‌کند.
فرماندار شهرستان طارم با اشاره به ماجرای هواپیمای جاسوسی امریکایی در مرزهای شرقی کشور خاطرنشان کرد: موفقیت‌های کشور در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه دفاعی بر کسی پوشیده نیست.
‌وی با تشریح خصوصیات این هواپیمای جاسوسی‌، قدرت علمی کشور را در سطح بالایی توصیف کرد.
رجبی خاطرنشان کرد: کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای ایرانی شکست بزرگی را برای آمریکا به بار آورده است، که در تاریخ ثبت می‌شود.
وی با اشاره به نزدیکی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی‌، انتخابات را از جمله مولفه‌های مردم سالاری دینی خواند.
فرماندار طارم  یادآور شد: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اعتماد مردم به دولت و نیز مقوم امنیت نظام به شمار می‌رود.
وی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات برای همه افراد جامعه فراهم شود.
رجبی با بیان اینکه دشمنان اسلام انتخابات مجلس شورای اسلامی را نشانه رفته‌اند، خاطرنشان کرد: با حضور گسترده مردم برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.
 وی با بیان اینکه هر چقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد اقتدار نظام و مشروعیت آن در مجامع بین‌المللی افزون‌تر می‌شود، بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات ضروری است.
فرماندار طارم یادآور شد‌: وظیفه همه افراد جامعه فراهم کردن شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.
وی تاکید کرد‌: نمایندگان انتخابی باید در خدمت ولایت و رهبری و مردم بوده و درد مردم را دانسته و در راستای رفع نیازهای آنها تلاش کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول